Relationer iFokus

Relationer

Etikett: förhållande
Läst 1172 ggr
sirimaya
0

Vad ska man göra när en kille drar sig undan?

När en kille helt plötsligt drar sig undan även om han har visat att han tycker om mig, vad ska jag göra? Ska jag låta honom vara ifred i ett par dagar, utan sms/ringa? Kommer han komma tillbaka till mig då om jag låter honom vara? 

Jag är så förvirrad, allt var så bra mellan oss och helt plötsligt drar han sig bara undan .. varför är killar såhär?

[xMondSy]
0

Jag hade skickat ett sms och frågat hur det är med personen. Har många sådana i min umgängeskrets och svarar dom inte så har jag åtminstone visat att jag bryr mig

vendelay
2

Har du inte skrivit typ fyra trådar om detta nu??

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

2Sirius
0

Finns Tjejer/Kvinnor som gör likadant. Orsakerna kan vara både naturliga eller märkliga…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

piepie
2

Jag sökte på din tidigare tråd och den finns lite överallt på internet. Tyvärr kommer ingen att kunna ge dig ett konkret svar, förutom personen det faktiskt rör.

Tycker du att han beter sig underligt får du tala med honom om det.

[Devya]
3

Vad man gör? Ingenting om man redan har frågat vad som är fel.

Killen är troligtvis inte intresserad och drar sig undan. Det är min erfarenhet. Det händer så det är bara att släppa det och gå vidare.