Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2008 ggr
Erikalice
1

Things not to say during sex..

Sex ska vara roligt och lustfyllt, men ibland kan det bli lite för roligt.. Räcka ut tungan

Träffade min älskling idag på förmiddagen. Jag var ledig från skolan och han hade några timmar ledigt från sitt jobb så han var snäll och köpte med sig lite wienerbröd så att vi kunde fika. Men istället för att fika hamnade vi i sängkammaren..och just som vi håller på som bäst så utbrister han:

Men du, vi glömde ju äta wienerbröden!

varpå jag brister ut i gapskratt. Det förstörde verkligen stämningen helt, haha! Jag kunde verkligen inte sluta skratta. Men det gick över så småningom, så vi fick en trevlig stund ändå..och wienerbröden åt vi senare..

Men så kom jag att tänka på en sak som en kompis berättade om. Hon träffade en kille för ett tag sen, han var från Australien, och medan de höll på i sängen så bad han henne säga något på svenska varpå det enda hon kommer på att säga är:

Du är äldre än min bror.

Haha, också en väldigt mysko sak att säga. Är det fler som har varit med om att man sagt nåt konstigt, roligt eller erotikdödande medan man haft det trevligt i sängen? Flört

kermit
0

Jag önskar jag hade något kul att komma med, men just nu så är det helt blankt…..  Jag funderar vidare….Fundersam

[SharpMissy]
0

*asgarvar* Det var lite omanligt att tänka på annat under sex, kanske? Vi tjejer kan ju ofta ha problem med att koppla bort alla tankar…. men visst jag vet också att många killar tvingar sig själv att tänka på jättetråkiga saker för att de inte vill komma för tidigt… *s*

Personligen har jag inget roligt att bidra med, har det hänt något erotikdödande så har jag helt säkert förträngt hela händelsen….

Maja
0

HAHAHAHA!! "Du är äldre än min bror" var ju rätt så kul.. XD

Hmm.. Jadu, det har sagts en hel del roliga saker.. Vill dock hålla det lite hemligt.. ;)

Sandra
0

Haha! Vissa konstigheter kan ju ploppa ur munnen vid de mest skumma tillfällena. Vet att jag började asgarva en kväll när vi mös i sängen… Tror jag var övertrött och då skrattar jag ganska lätt. Plus att min kille är ganska flitig med att slänga ur sig grodor.

zeretki
0

Det enda jag kan komma på för egen del, är att man lätt blir känslosam i passionens hetta, och kanske häver ur sig saker som "Jag älskar dig" fast man inte skulle ha sagt det på dagtid… Men det måste ju inte vara negativt…

Johanna
0

vi har 2 blommor i sovrummet, som jag har en tendens att glömma vattna, varpå dom blir ledsna o hänger…

o iblnad kommer jag på det när vi har det lite mysigt.. -men oj… guuud vad mina blommor ser ledsna ut. jag måste vattna dom! ;)

hmm, kunde väl väntat till efter…

jag kommer ganska ofta på div saker.. som vad vi ska äta till middag osv osv… *s* stackars Daniel!

Ceciliaolucifer
0

Sagt fel namn ??? Ingen som har gjort det Oskyldig

kermit
0

#7 jag har inte sagt fel, men min dåvarande pojkvän lyckades med det konststycket. Rätt var det var, så hette jag MALIN! Skrikandes

Och så var den mysstunden slut…….

Ceciliaolucifer
0

#8 Kanske därför han blev en fd? ;)

kermit
0

#) hehe..nej….nykär och ack så förlåtande så dröjde det ytterligare 7 år inan han blev en f.d

Karmatarerskanise
1

"påminnn mig om att vi måste köpa vitlök"

Moi ;)

fotokrafs
0

Jopp, jag har blivit kallad för annat namn under sex. Haha.. fast det vara bara kul, det fick bli lite rollspel.. Skrattande

AlbaStiffler
0

Jag råkade säga fel namn till mitt ex under en akt, men det var knappt mitt fel, hans namn var för likt mitt dubbelex. Av nån sjuk anledning har jag haft 2 PuntUS, en HampUS, och en MarkUS. Hajar ni hur lätt det kan bli fel? Var rätt glad att min nuvarande inte heter ett US-namn, utan Rickard… *fjuh* Sock ett annat sjukt sammanträffande (på tal om namn) är att 3 killar har haft as-gudsefternamn i olika varianter. Åxå lite knepigt…

Men annars är väl det rätt vanligt att tankarna svävar iväg när man inte hunnit komma igång riktigt och att man tänker på mat/städning/kom-i-håg-grejer/jobb. Kanske stressproblem?!

Vi har dock blivit avbrutna av illerslagsmål (med massor av illerskrik) några ggr. De har slutat med att man suttit och tröstat uppjagad iller istället för att kelas med grabben.

Monakilling
0

jag har råkat i ett nytt förhållande kallat den nya killen för den gamla killens namn i akten.. snyggt.. =)

Johanna
0

jag råkade oxå säga mitt x namn till Daniel några gånger i början… när vi bråkade o jag skulle skrika på han… haha… (lite positivt allafall)
aldrig under sex dock.. tack o lov! :)

Smeagol
0

Kan ej komma på något driekt pisamt som sagts under själva akten, men en annan kul grej kan ja bidra med.

Antar att all här innen ngn sett reklam!? :) haha. ialf så den reklamen för billyz panpizza tror ja de är. då har de en låt som går "in i micron…" ialf hade ja och min pojkvän det väldigt trevligt varpå just den reklamen kommer på tv…"in i micron". och de hela blev hur skumt som helst, så det slutade med att vi skrattade hysteriskt!! Kan även säga att detta exempel har hänt flera gånger med olika reklamer samt musik. hahah. man kanske borde tänka på att stänga av tv.n men de är inte alla gånger som man hinner det. p.s kan lov att ja skrattar varje gång ja ser reklamen på tv..

Hazelnut
0

Hmm har inte hänt, har inte sagt fel heller!

Men min pojkväns mobil ringde en gång, han svarade och pratade på i kanske 20 min med sin mamma, sen ville han börja om? Eeeh.. nej tack!

Då hade jag nästan somnat in redan! Då vart han putt!

Tin-Tin
0

Jag har gjort en sak som kanske inte var så rolig mitt i det hela…ehm…jag…somnade Generad
E man trött så e man…

Hazelnut
0

Hihi, det har jag dock lyckats med!
Men bara slummrat!

EmmaG
0

Nu har jag inget exempel..
Men det händer ofta att vi skrattar & skämtar i sänghalmen =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Johanna
0

#18 haha! det har jag oxå gjort… när vi va ganska nykära så det va lite pinsamt.. men idag skrattar vi åt det..

Ceciliaolucifer
0

HAHA, det har blivit en sport här hemma ;)
Att leka med den som pratar i telefon, superkul!

Hazelnut
0

#22 du menar retas med den som pratar?

Hihi det är jätte kul, min killes röst blir som när han var i målbrottet!

Karmatarerskanise
0

Jag älskar att tramsa md killen då han pratar med sin mamma ;) *gillar inte henne och hon inte mig*

[Vargnatt-]
0

Tycker också det är kul att retas med killen när han pratar i telefon Oskyldig

Linda
0

#24 Fy vad ohyffsat och barnsligt.

Ceciliaolucifer
0

#23-#35 Helt underbart ;) Speciellt med föräldrarna!

Karmatarerskanise
0

#26 Nu går du till överdrift. Har du inget mer än skit att skriva till mig, kan du lika gärna låta bli. Tröttsamt med dina små inlägg i varenda tråd jag skriver i.

Svara andra i trådarna bäst du vill. Men sålänge du bara är otrevlig mot mig kan du hoppa på att svara mig.

Maja
0

Hihi.. Leka med pojken när han pratar i telefon är kul.. ;) Oavsett om det är syskon eller kompisar.. Det är snarare oftast han som brukar vilja leka under tiden han pratar i telefon.. ;)

Heda
0

Det hände med mitt ex.
Vi var mitt i akten när han helt från ingenstans vräkte ur sig" Undra hur det går på matchen idag?jag hoppas mattias wainhandel lägger några mål"
Han skulle på match bara någon timma efter, kan ju gissa fall jag blev avtänd ;D

Sen har det hänt att jag sagt fel namn till fel kille.

[Kajsaaan]
0

Haha, inget jag kan komma på på rak arm, men om jag har varit med om något så tror jag inte att det var SÅDÄR kul X )

Velepa
0

Min pojkvänn rakar aldrig av sej skägger i ansiktet helt utan har alltid stubb. När han går ner på mej så kittlas de väldigt och ibland blir de så att ja garvar och de går inte att sluta.. Ibland lär ja bita i ett täcke i smyg för att sluta ;P haha