Pojkvännen har en mycket udda böjelse
För att göra en lång historia kort, min pojkvän har alltid haft väldigt svårt att komma när vi har haft sex och jag har precis fått veta varför. Han har aldrig vågat berätta det för mig förräns nu och varit orolig att jag ska skratta åt honom eller tycka att han är sjuk.
Han erkände för mig idag att han har en fetisch som enligt mig är väldigt avtändande, han säger att det enda sättet för honom att kunna njuta vid sex är, utan att gå in på för vidriga detaljer, att jag skall urinera och att han skall få "hålla på" med mitt kiss. Jag blir väldigt äcklad av detta och skulle känna allt annat än upphetsning om detta skulle ske. Han berättar vad hans tidigare flickvänner har gjort med honom och jag blir illamående bara jag tänker på det. Detta är tydligen det enda sättet för honom att kunna få orgasm vid själva sexakten istället för onani och fantasier.
Jag älskar honom trots att han har en fetisch som jag tycker är helt och hållet vidrig och vill vara tillsammans med honom och han känner samma sak för mig. Hur kan vi lösa det här så att det fungerar för oss båda? Jag tror att sex är väldigt viktigt och båda måste få njuta till max men om vi gör på hans sätt blir jag illamående och om vi gör på mitt sätt så kommer han inte att kunna få orgasm under själva sexakten.
Så vad skall vi göra, några tips och råd?
Min fundering är kring om sexet innebär att man måste få orgasm. Jag får aldrig orgasm under sex med min partner (under 4 års tid) men det upplever jag inte som något problem då sexet är njutning och skönt och bekvämt ändå. När vi har sex njuter jag till fullo ändå. Orgasmen kan jag sköta på egen hand när jag är själv.
Det verkar som att du direkt avfärdat hans fetisch som äcklig, blir illamående och helt enkelt tycker det är vidrigt. Men har ni verkligen pratat om det ordentligt? Har du gett honom en chans att förklara vad det är han gillar med kissandet och hur han tänker och känner kring det? Du ska givetvis inte göra något du inte tycker är behagligt eller okej men kanske kan ni komma på en kompromiss? Kanske kan ni prova er fram till annat som kan fungera för er.
Men som sagt, det jag verkligen tycker ni ska tänka över är om just orgasmen under sexakten är det viktiga och kanske omprioritera det. Orgasmen i sig är ju bara en del av det och det behöver ju inte alltid handla om att orgasmen är det man är ute efter vid sex. Försök hitta en gemensam njutning i sexet och lägg jakten på orgasmen på hyllan ett tag.
Jag har själv en pojkvän med en hel del fetischer. Vissa är jag med på, och vissa säger jag blankt nej till. De jag säger nej till får han leva ut på egen hand genom fantasier och porrtittande. Ta saken i egna händer, så att säga.
Nu är jag ingen expert på fetischer, men det jag reagerar på i din text är att detta är det ENDA han går igång på.
Jag säger som fåregående. Prata igenom ordentligt, vad är det han gillar med det, varför funkar inget annat, kan ni kompromissa, osv.. Men precis som föregående så håller jag med om att orgasm inte är allt. Njuter han av sexet i övrigt?
Jag tror det är väldigt viktigt att du inte säger till honom att detta är en mycket udda böjelse. Få inte honom att skämmas för du vill ju inte att han sluter sig igen för att inte mera anförtro sig för dig. Nu då han har öppnat upp sig för dig så är det så viktigt att du inte förstör detta förtroende.
Du ska inte tvinga dig själv till att göra något som du inte känner dig bekväm med. Du måste berätta åt honom att det här är tyvärr något som du inte kan ställa upp på om du finner det absolut avtändande. Han kanske måste helt enkelt hålla det som en fantasi i ert förhållande och inget mer.
Prata dock med honom om vad exakt som gör att han går igång. Det finns oftast en tanke bakom det hela, antingen om det handlar om förnedring eller att det är extra "förbjudet" och "perverst". Det kan vara bra att få reda på den exakta orsaken till varför han går så igång på det och då kanske du kan förstå honom lite bättre.
Jag själv tycker nog inte det är en så särskilt vidrig fetish om jag ska vara fullständigt ärlig. Om min kille skulle gå igång på det så skulle jag säkerligen ställa upp på det ibland, vid speciella tillfällen, även om jag själv inte alls går igång på sådant där. Jag skulle också endast göra det i duschen. Gränsen skulle jag dock dra vid bajs. Det är nog något jag inte alls vill blanda in i ett sexliv. Jag tycker annars att det är viktigt att vara öppensinnad och försöka få ens partner att leva ut sina fantasier så långt det bara går. Men om man själv fullständigt blir äcklad av något ska man defintivt låta bli!
Annars är ju alternativet att ha ett öppet förhållande om det skulle vara ok för er, så kan han leva ut sin fetisch med nån annan ibland.
Det är ju ett tag sedan nu, så det kanske inte finns något problem längre 😇
Om du får ut mycket av att ge njutning, så visst då drabbas ju din njutning.. Om inte så är det din rätt av avfärda detta "udda" önskemål.. För mig personligen är det viktigaste för min njutning, att få ge drömmar, fantasier och lustar liv till min partner.. därför har jag fått uppleva kissande över och i mig.. Inget som funnits tidigare i drömmarna, men idag njuter jag till max av kvinnors kiss..
Du kanske kan kissa när han ser på, med lekande höger samtidigt.. Oavsett vilket val du förmodligen redan gjort så lite fakta: Urin=vatten/mineraler (såvida du är frisk), det som av de flesta Kvinnor uppskattas (bli slickade) och avger då sekret som innehåller 60% urin..
Lycka Till ❤️
Stora kramar från Vilsenman 
#5 nej. Det sekret som utsöndras vid upphetsning innehåller en hel del saker, men inte urin. Urin kommer inte från samma ställe som detta sekret.