Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 1379 ggr
[Hayabusa]
0

Bordell med sexdockor

I danska Aarhus (eller rättare - Viby, förort till Aarhus) öppnar Danmarks första bordell med sexdockor. Inte första bordell med detta inslag, det lär finnas även på andra ställe i Europa. Bra eller mindre bra? Personligen är jag fundersam, kanske mest över "fenomenet" som sådant, men det är åtminstone ingen levande person som far illa. 

https://www.expressen.se/kvallsposten/nya-bordellen-med-sexdockor-kritiseras/

Lamina
5

Hmm… Är man otrogen om man har sex med en sexdocka? 🤔

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

MonicaLagerquist
1

#1 Ja det tycker jag om nu inte den andre partner är med.

Stolt ägare till tre La permer

[Hayabusa]
4

#2 Hur ser du på samma situation med "sex på egen hand"? Otrohet?

MonicaLagerquist
0

#2 Nej det tycker jag inte är otrohet.

Stolt ägare till tre La permer

[Hayabusa]
7

#1 Endast då man har ett fast förhållande med en annan docka 😉

#4 Personligen ser jag det som samma sak - dock ser jag det inte som otrohet.

[AnimeV4]
4

#1 Det får man göra upp sinsemellan🙂

Spännande idé ändå!

Scorpio97
2

Jag har väldigt svårt att förstå hur man kan vilja gå till en sådan bordell men ser inget fel med idén i sig. Det skadar ingen och då vill inte jag lägga mig i vad andra människor gör. 

Jag ser det inte som otrohet, för mig ligger det i samma kategori som onani. Skulle en pojkvän vilja köpa en sån docka skulle jag nog inte vara så positiv dock, för jag tycker dockor i allmänhet är väldigt obehagliga och vill inte ha några i mitt hem.

//Jessie

[Hayabusa]
1

#7 Framförallt så skulle åtminstone inte jag vilja ha en i sängen som extra sällskap :)

[AnimeV4]
0

#7 Vissa tänder på det, andra vill uppleva något udda osv🙂

Scorpio97
4

#8 Nej, inte det heller, haha :)

#9 Jag inser såklart att en del tänder på det, jag förstår bara inte hur man kan tända på det. Vissa andra fetischer/kinks/liknande kan jag ändå till viss del se varför man gillar, även om jag inte delar känslan. Men i mitt huvud går det inte ihop att man kan tända på en docka. Om du förstår hur jag menar? 
Men det har ju egentligen ingen betydelse, jag måste inte förstå det. För det är ungefär som att försöka förklara varför man gillar jordgubbsglass för någon som föredrar päron. Folk får tända på vad dom vill och göra vad dom vill, så länge dom inte blandar in mig eller skadar någon annan. Det var/är inte min mening att låta dömande om jag gjorde det :) Jag gillar garanterat saker som vissa andra inte förstår heller.

//Jessie

[AnimeV4]
0

#10 Jag förstår precis!👍

[Hayabusa]
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Som ett tillägg till min kommentar #8 så kom jag att tänka på Seinfeld…eller rättare sagt George Costanza 😉

[Thiah]
3

Bara jag slipper gå :)