Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 760 ggr
Karmatarerskanise
0

Fredag och äntligen helg

Tjolahopp!

Äntligen fredag, igen :)
Vad har ni för planer till helgen?

Ikväll ska jag till en väninna, mumsa på bakadpotatis
och dricka vin :) Imorgon blir det bara slappe och på söndag ska vi städa :/ Och laga god mat så det blir nog en bra dag ändå :)

Trevlig helg alla goa människor :)

adiafora
0

Åh middagstips fick man sig här, tackar! Har kikat i kylsåpet och konstaterat att det ekar tomt. Men faktiskt så finns där potatis! Ska kasta in ett par i micron för bakning och slänga på dem lite smör och vitlök. MUMS!

Hade inte orkat kläcka den idén själv. Har jobbat natt och släpar fötterna och hjärnan efter mig, är barnlös och ensam och matlagning är av så låg prio att det knappt verkar existera.

Trevlig helg själv.

Karmatarerskanise
0

Kul att jag kunde hjälpa till ;)

[SharpMissy]
0

Åh, såhärereva, Hera: Man städar på torsdagen, så man  har hela helgen framför sig o bara slappa. Det gjorde vi igår… det är en så underbar känsla att komma hem på fredageftermiddagen och veta att det är rent och snyggt och att man har heeela sköna helgen framför sig. =) (Nä, skojar, för man städar ju när man har lust själv)

Ikväll ska jag göra hemlagade hamburgare *mums* och så ska vi ta några öl till det. Sen blir det väl lite fredagsmys med barnen i soffan en stund, sen sitter vi nog här, as usual.

Lördagen bjuder på avslappning hela dagen, vi har väl inte planerat mer än att SeaHawk ska in med minstingen till ridskolan. Söndagen ska vi faktiskt åka och se på Anki och Pytte med lilltjejen.

Men sen jag började jobba heltid, så är fredagen den bästa dagen på hela veckan!!

Ceciliaolucifer
0

Jag lagar indiskmat ikväll Chicken Tikka Butter Masala och Raijta sås och ris! :)

Sen chips framför tvn.

Imorgon så blir det nog en bakdag. Pepparkakor tror jag :)

Men vi hjälps åt jag och älsklingen!

tindra21
0

Vin ost och kex mys mys för hela slanten i kväll. Sedan får vi se vad resten av helgen har att erbjuda..

Martin
0

Även här har det blivit hemlagad hamburgare, coleslowsallad och därefter lite gottebord med brie och lite oliver.

En liten whisky och kvällen är gjord, när man dessutom får sitta och snurra runt här på iFokus i allmänhet och relationer i synnerhet :o)

Lördag & söndag kommer bara att bjuda på lugna gatan, lite träning hade jag tänkt och kanske lite öldrickande på lördagkväll.

mvh Martin

[SharpMissy]
0

#6 Jag blir så rööörd, menar du att du i synnerhet gillar att hänga här!!?? *glad*

Skönt för dig att ha en ledig helg, dig väl unt tänker jag!

Martin
0

Japp, så menar jag :o)

Ja, skönt skall det bli att vara ledig :o) Ser mycket fram emot morgondagen.

mvh Martin

abbis
0

Jobbat till 18 sen städat av i lägenheten ..fick ta reda på en massa skit då dom hämtat torktumlaren *L* Sambon fixat en fest måltid som han gör varje kväll..sen blev det lite smakprov på glögg som skulle drickas kall med praliner till…Imorgon är det jobb då vi har öppet 6 dagar i veckan men till kvällen blir det middagsmys hos kompis..söndag sista lediga dagen före jul…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Raja
0

Jag jobbar hela natten. Imorgon ska jag packa, igen, känns som det aldrig tar slut. Men nu ekar det lite i rummet så det tar sig iaf Räcka ut tungan