Vad jobbar ni med?
Oj nu startar jag massor av nya trådar, men ta det eller gå vidare…
Själv jobbar jag som chefsäljare med it-lösningar samt telefoni alltså helhetslösningar till företag…
Innan knegade jag som undersköterska, men vilket trälgöra för inga pengar alls… fast ärligt talat så trivdes jag med det med men när jag fick Hjärtsvikt med sista barnet så var framtiden inom vården ett mine blott och inte är jag ledsen för det..
Jag jobbar som maskinförare och framför då en styck skördare i nån form av trädbevuxen terräng. Jag har även ett företag som ska skötas däremellan så det finns alltid nått att göra.
Klart du ska öppna nya trådar. Gör gärna det hela tiden. För oss som kan se Aktivitetsindexet så sticker det iväg skyhögt för varje ny tråd! Detta gäller iofs bara de öppna trådarna och ej för de nya inläggen i Lusthuset. Märkligt, men så är det.
Vad jag jobbar med? Tja, jag är administrativ assistent med ansvar för annonser, bokningar, kurser, konferenser, inköp, avtal, informationsmaterial, skola och studier, posthantering, fakturering, kontering, redovisning, trycksaker, reklam m.m.
Jag känner dock att det blivit fööör mycket och snart struntar jag i alltihop om de inte lyfter av mig litegrann snart. Det är för mycket olika saker att hålla samman varje dag.

Människor.
Ofta när de är som minst, svagast och i behov av hjälp och stöd. Dagarna fylls av intuition, känna in, läsa av, beröring, trygghet, undervisning, dokumentation, planering, utvärdering och en jävla massa läkemedel.

Kyrkvaktmästare. Det innebär att jag gör allt. Klipper gräs, rensar ogräs, gräver gravar, tjänsgör vid gudstjänster, dop, bröllop, begravningar mm. Städar, blåser löv, rensar hängrännor, klipper häck osv. Tar hand om människor i både glädje och sorg. Det är till oss vaktmästare ensamma människor kommer när de behöver prata.
#3 och 4
Åh… allvarliga jobb, seriöst! Ni har ett stort ansvar, och all cred åt er.