Har strl ngn betydelse??
Tycker ni storleken har ngn betydelse egentligen?:)
Ja det tycker jag.

Japp, för mig spelar det roll!
Sen vill jag bara säga tille rkillar som kanske läser att alla tjejer har ju olika smak på storlek .)
Ja, för min del får den inte vara för stor. Så på det sättet spelar det roll, annars inte alls.
#4 Nej, det är ju jobbigt om mannen är smartare eller?;)
Strl spelar stor roll!!! ;)

|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Cirka min size, hahahah.
#8 Vi är inte intresserade av din "storlek".

#8 Haahah! Okej :P [?]
Undrar om våra bröst spelar lika stor roll ?
#10 Det borde inte vara så då brösten inte har en funktion såsom killarnas kön har :)

#11 det har du rätt i!

För mig har storleken störst betydelse för det psykiska tändanet. Att titta på en stor och vacker kuk är ju klart trevligt. =) Men annars så är det inte alls storleken som är avgörande.
Jo, i vissa fall förstås. Analsex är betydligt trevligare med en något mindre variant, att suga kan vara roligare och går att variera mer med en som man kan sluka ordentligt.
Tycker egentligen att denna tråden borde vara i lusthuset :/
okej men ajge ny här inne så jag visste inte.. men jag tycker med storlek spelar ngn roll.. men bara han kan använda den iofs:P
helenal, har du sökt nu då? :)

Om den har ngn betydelse har väl brösten det med?
#14, Nah om man ej vill skriva är det ju bara att avstå så?

#17 Brösten har samma betydelse för den sakens skull som jag beskrev ovan. Många killar går igång på åsynen av ett par stora fina bröst, liksom måga tjejer tänder på en fin, villig och i alla fall inte pytteliten kuk.
Men rent tekniskt så spelar det väl mindre roll….om man nu inte ska bröstknulla förstås. Använder jag för ful vokabulär nu, eftersom vi inte är i hemliga huset och nån elak fluktare kan söka upp oss på google?
Anledningen till att tråden borde vara i lusthuset är för att det finns väldigt unga människor, rent av barn som kan komma in och läsa detta. Och det är rätt grova ord och tråden handlar ju inte om ngt ett barn bör läsa.
#17 Så det handlar inte om man vill skriva eller inte.

Oj då ta bort mitt inlägg:)
#20 Vilket inlägg menar du?

#19 Som förälder ansvarar jag för vad mina barn läser på nätet. Det finns så mycket konstigt här ute.
Jag skriver med gott samvete ord som kuk på många ställen på nätet, i olika forum, i bloggvärlden osv. Känner mig inte oansvarig för det…föräldraansvar.
Men jag fattar din vinkel.
#22 Jag som förälder (om jag hade haft barn) hade låtit mitt barn surfa här inne och inte väntat mig detta faktiskt.
Och för mig är ordet kuk ett fult ord :)

#21 jag skrev "Då tar jag bort mitt inlägget" Där hade jag skrivit annat innan dvs…..

#23 När man har barn får man se till att ligga steget före, det ÄR föräldrarnas ansvar att följa deras steg på stora stygga nätet. Fula ord och diskussioner om kärlek och sex finns på väldigt många mer eller mindre oväntade ställen.
#24 Ahaa… men nu vart jag ju nyfiken på vad det va du skrivit.. så kan du ju inte göra mot mej…. så vad va det det stod som du inte ville det skulle stå som jag blev nyfiken på vad det stod nu då?´
#25 Jo, men nu ser jag annorlunda på det. Vi är vuxna och kan hjälpa till att barn inte ser sådant. Därför har vi ju nu lusthuset :)
Tyvärr är trådskaparen inte med där.

hahah Stod ju ovan att vi fick tänka på barnen därav så bör vi start ny tråd i detta ämne kanske…tills dess lär du få vara nyfiken*ler*

#27. Ja som jag påpekade fattar jag din vinkel, en god tanke.
Mm :P Och man kunde ju önska att alla föräldrar hade koll på vad barnen gör på nätet. Men det är så lätt för barnen att t.ex sitta vid en dator his en kompis, eller så bryr sig föräldrarna helt enkelt inte.

Hej Hera!
Det spelar nog boll hur mkt man bryr sig som föräldrar jag är själv en förälder som jagar min dotter i allt hon gör. Men Barn/ungdomar som vill gör det ändå… Har gjort allt men ändå gör hon sådant som jag inte tillåter..Funderar allvarligt på att låsa och kasta nycken…Vad tror du om det?
Nu är min dotter 14 år men men Strypkoppel hade kanske oxå fungerat*ler*
/Maria

Hera, rätt löjligt…. Är ju så extremt svårt att hitta porr osv på nätet…

#30 Jag vet att det inte går att skydda mina barn från "mindre bra saker på nätet". När de surfar hittar de saker som är mindre lämpliga….råkar de inte över dem av en slump så letar de så småningom upp dem. Som förälder är det min uppgift att efter deras mognad skydda dem från sådant jag absolut INTE vill att de ska hamna i kontakt med. Ville jag skydda dem 100% från allt elakt och dumt (porr, våld, mobbing osv) som finns på nätet så vore det enda sättet att konfiskera nätverkskabeln och förbjuda alla deras vänner att äga en bredbandsuppkoppling.
Jag pratar med barnen om sådant de kan hitta och hur de ska hantera det.

Vi gled en bit från storleksämnet här….hur kommer vi tillbaka på banan?….hur stor sa du att du hade igen Rickard07?
*garv*
Bara busar här, sorry. Borde gå ut i friska luften.

#34, Haha :) I vilken enhet?
mm? cm? dm? m? Sista kanske är lite väl att ta i men.
Det är ju snarlikt min ålder ^^ Växer den 1cm per år?
;-)

#35 Decimetrar känns mest spännande väl. Men du ser ung och oförstörd ut så detblir kanske inte så många.
Kan det vara så med kvinnliga bysten också då? 1 cm mer avlång för varje år som går efter 40? Huvva, jag vill inte bli gammal.
Jag känner att jag måste göra ett förtydligande här och samtidigt säga att jag tycker Heras resonemang är fullt riktigt.
Självklart kan vi inte vara föräldrar åt alla barn och vad de kommer över på nätet, det måste deras egna föräldrar ta ansvar för. Men som Hera skriver, hon hade inte väntat sig något sådant här på en sajt som iFokus, utan hade tryggt låtit sina barn (om hon hade haft några) surfa här.
Visst, porr finns överallt på nätet. Föräldern själv ansvarar för sina barn. Men nu har ju jag som Sajtvärd, med maken SeaHawk, valt att göra ett privat rum just för att vi vill åtminstone göra vad vi kan för att ta något slags ansvar i frågan.
Så, för att klargöra allt: Skriv gärna massor av "snusk" här inne. Det uppskattas! Men gör det under forumet Lusthuset, så respekterar ni Sajtvärdens/värdarnas beslut.

Jag håller fullkomligt med….. jag menade inget illa med mitt inlägg längre upp… Vi har ju fått ett rum att vara privata i så det borde ju inte vara så svårt…

Antar att det var jag som välte tråden med mitt barnförbjudna språk. Hade det varit ok om jag skrivit snopp…eller "den" istället för k*k….och bakvägs6 istället för *n*ls*x och bröstförlustelse istället för bröstk*ll?
Stäng ner mina inlägg.
#39 Nä då! Men ba'satt du vet framgent jueee…
Jag menar att om man STARTAR en tråd, så kan man ju, om man är medlem, lägga det "rätt" med en gång.
Dessutom gillar jag ditt barnförbjudna språk, mer sånt. Därutöver är det jävligt jobbigt att läsa alla stjärnor när du censuerar dig. Då skulle inga av dina inlägg bli mer än ****** he*a ti*e oc* d** sk*'** *** * ***** **
*flinar rått åt adiafora*
Kom igen nu damen, du är junte pryd. Inte jag heller. Men vi kan ju försöka hålla oss inom Lusthusets väggar, annars blir det ju tomt därinne och då försvinner hela tanken med Lusthuset, eller hur? 

Jo, men om vi nu ska ha ett barnfilter på och bara skriva rumsrent så vore det ju på sin plats att ta väck mina fula ord eller hela den här tråden då samt de trådar som finns sedan gammalt innan lusthuset. Allt ligger ju här läsbart får barnen.
Kommer kanske bli trixigt att avgöra framgent var gränsen går för rumsrent, barntillåtet eller lusthusmaterial, eller tänkte ni ta bort sex & sånt helt?
#41 Nej.. inte så alls.
Visst kan det bli trixigt att avgöra vad som är rumsrent eller inte. Men jag tror nog inte att någon av er kommer att se mig som nån slags nemesis som far runt här och censurerar en massa.
Klart vi ska diskutera sex och sånt även öppet i forumet, det är hela tanken med det. Men om någon vill skriva lite "råare" ord eller mer privata funderingar, så kan man ju med fördel välja att lägga sitt inlägg i det privata forumet. Men det är helt klart upp till er själva att avgöra hur ni vill göra. Jag kan bara ge rekommendationer för vad jag tycker som Sajtvärd.
Men nån polis behöver inte den här sajten. Jag har sett exempel på nippriga donnor inne på annat forum på nätet och dit vill jag inte komma.
Ja, då struntar jag att skriva här då och skriver i lusthuset ist;D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#6 Sorry, jag förstår inte vad du menar?? Hur har mannens smarthet med storleken på penis att göra?
Eller är det jag som inte förstår bara för att jag inte har en penis? 

#44 Haha först nu slår det mig att det ju inte står i trådstarten att det är pillesnoppar som avses. Fritt för tolkning alltså? Hur #6 tolkar försår jag inte heller riktigt.
#8 Stor och fin! Men smal! :o) Och gör det inte ont att ha den dubbelvikt?
mvh Martin
#46 *asg* Jädrans smal var den, eller hur?
#44 Alltså, jag trodde det var allmänt känt att killar då skulle tänka med *host* Ja, ni vet vad, och om den blir för stor så måste ju oxå förståndet växa där efter…. eller tycker du jag är helt ute och cyklar?
#48 *flinar* I get what you mean…
Fast då måste det vara tvärtom. Ju mindre desto större hjärna på ett annat ställe. 
#49 alltså, näää, har man en liten så är det fortfarande den som tänker, det är först vid total avlägsning av den som man kan få en substitut hjärna som man.

#36, Jaharu… Mindre än pi X decimeter haha.
#46, Lite känns det men det går.
#47, Precis du har satt var i kursiv text, så den ÄR väl bredare nu då.
Lite lagom sådär, för liten är tråkigt, för stor gör nästan ont.. :P Men ja, storleken HAR betydelse.. :P
japp…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Den är inte lång, MEN den är smal
Jag måste ha missuppfattat alltihop, trodde det var hjärnarn tråden avsedde, sorry.

joo, det tycker jag allt :)
Det är nog med psykiskt än fysiskt har jag fått för mig.
ja! det är väl så här tycker jag… det är bra om den är stor, men kan han inte använda den så är det ju trist, men hellre stor än liten.. absolut!