Relationer iFokus

Relationer

Etikett: sex
Läst 2488 ggr
[SharpMissy]
0

Hur ofta är lagom att ha sex enligt dig?

För mycket och för lite skämmer allt, sägs det. Men ordet "lagom" har ju olika betydelse för varje individ. Vad tycker du?

DubbelE
0

så ofta det finns tillfälle Oskyldig

tindra21
0

Jag har sex när jag är kåt antingen med min själv eller med min partner…

[SharpMissy]
0

#2 Ja men hur ofta är deeeet då om du måste ange ett genomsnitt per vecka då? *s*

För mig är lagom nivå på sexet ungefär tre gånger i veckan. Jag skulle väl iofs kunna tänkt mig det varenda dag, men samtidigt är orgasmerna sååå mycket bättre när man inte haft någon på nån dag…

tindra21
1

haha måste jag säga det vaa men genomsnitt är väl sådär7-10 gånger i veckanGenerad

[SharpMissy]
0

#4 Hehe, jag visste det! Du är ju värre än jag!

tindra21
0

vadå värrre, jag har bara STÖRRE behovFlört

SeaHawk
0

#6  Hmm, bara tryck ner mej och säg att jag har en liten du.. tänk inte på mej och min självkänsla.Förvånad

tindra21
0

#7 Du är laaa goo du, men vad ska jag göra Oskyldig

SeaHawk
0

#8 Ehhmmm… du skulle kunna skrivit att du har en högre frekvens på ditt behov? Att du behöver KORTARE intervaller mellan gångerna?? Men att du har en STÖRRE???? Gråter

SLennartsson
0

Som # 1, Så ofta det finns tillfälle. Men man måste ju ha lust, annars blir det inge skönt.

Christoffer75
0

Just nu är jag ju inte i något förhållande men när jag så småningom blir det, (förhoppningsvis snart) så kanske 5 gånger per vecka ungefär.

Johanna
0

jag har gärna sex minst 1ggr om dan :)

zeretki
0

Lagom är när man behöver det utan att känna ett tvång att ha det. Det är skillnad på behov och beroende. Glad

Maliceangel
0

Jag har nästan aldrig sex.. Jag vet inte varför. jag skyller på p-pillerna men har börjat tänka att det kanske är något psykiskt som spökar? Jag vill så gärna komma nära min pojkvän att det helt enkelt aldrig blir av.

Jag förstår inte hur han orkar vänta på att jag ska kunna ha sex igen. Jag vill men min kropp skriker så fort han rör vid mej. Det är som om jag själv och min kropp krigar.

supermoccine
0

Oj, det varierar jättemycket beroende på hur livet i övrigt ser ut. Ibland flera gånger per dag, ibland en gång i veckan.

supermoccine
0

#14 Kanske du ska testa en annan preventivmetod ändå? P-piller brukar ju ge den biverkningen.

Maliceangel
0

#16 ja. jag ska sluta med p piller idag. men det värsta är att när jag inte äter p piller vill jag ha sex flera gånger om dagen, och kondom är inte ett alternativ då jag får ont av det och det avtänder mej rejält.. jag ska kolla upp p-ring när min kropp återställt sej ordenkligt efter 3 års användande av piller. ^^ Tills dess får jag förbjuda mej ifrån att ha sex.. hur det nu ska gå ;) För p piller är ju till för att man inte ska bli med barn, men att det var så effektivt för mej så att jag inte ens har sex var ju inte direkt min mening när jag började äta dom. Ändå har jag bytt p piller flera gånger..

supermoccine
0

#17 Är det inte så att biverkningen minskad sexlust finns hos alla hormonmedel? Så kanske blir det lika illa med p-ring.. Kanske bättre då med t.ex. p-dator eller kopparspiral? Med tanke på att du får ont av kondom vill säga. Latexallergi? Eller för lite glidmedel bara? :) Förstår att du blir avtänd när du får ont.

Heda
0

Det är lite olika, hade en välldigt stor sex lust i början, men eftersom sambon inte har lika hög sex lust blev det till slut att vi inte hade sex så ofta, så nu känner inte heller jag något större behov, för båda räcker det 1 gång i veckan, ibland mer ibland mindre.

thilda-
0

så ofta man bara kan :D

Karmatarerskanise
0

Några gånger i veckan tycker väl jag.

[Sajberlena]
0

Tycker det går i perioder. Vissa perioder varje dag. Andra perioder inte alls. Inte-alls-perioderna kan nog vara en vecka eller två…

Det beror på så mycket annat, vad som är lagom. Är jag pigg, känner mig alert och får som jag vill till vardags så visst - då är det lagom varje dag.

Är jag sur, han är dum och ungarna bråkar - då är det lagom med inget alls!