Aldrig haft sexlust!
Jag har ett problem jag alltid levt med mer eller mindre, i princip alla förhållanden jag haft. Jag känner sexlust när jag onanerar själv men ALDRIG när jag och sambon t ex ska ha sex. Jag får i princip tvinga mig själv å det är det rådet jag fått frn tidigare sexologer jag haft kontakt med. Men alltså det är ju inte rätt. Problemet är nog att jag är så ”otänd” att jag inte vet hur jg ska agera. Jag är stel som en pinne typ och så har det alltid varit, fast jag ändå uppskattar tanken av sex när jag är själv! Jag är allt som oftast snustorr & tankarna snurrar på annat! Dessutom blir jag alltid besviken på mig själv. Någon som känner igen sig? Hur gjorde ni?
/Anonymos
Har du funderat på om du är asexuell? Det låter hemskt att du rekommenderats till att tvinga dig att ha sex, det kan göra otroligt mycket skada mentalt och det är inte konstigt att du inte blir mer intresserad av sex genom att göra det.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Prova onanera tillsammans med sambon, smek varandra med kläderna på, lär han hur du brukar onanera. Undvik att ha penetrerande sex då du inte är upphetsad. Om ni har sex tillsammans så nöj er med petting eller munsex, .
Konstigt råd av sexologer må jag säga.
jag håller med ovan talare, kanske att du själv börjar på egen hand innan din partner kommer hem så du är lite på g så att säga :)
du har ju nån spärr av nått slag du måste passera, nått blockerar ju dig när det blir fler än du själv, det är ju de där "prata" som gäller med din partner även om det kan vara jobbigt och avtändande, men framtiden blir ju ljusare av samtal.