Relationer iFokus

Relationer

Etikett: allmänt
Läst 453 ggr
[helenal]
0

Blir så förbannad på mig själv:(

Jag har bestämt mig för att ta det lugnt med dejtandet. Men så dyker en kille upp som både är smart rolig och ser bra ut. Han ringde mig igår men jag lät lite off så att säga, fats kjag är intresserad. Jga fr¨gade om han kunde ringa mig senare efter han hade ätit. Mne han ringde aldrig..

Jag hade inte hans nummer så fick mejla honom. Fick svar från honom i morse. Där han skrev att han fick intrycket att jag tyckte han va konstig därför han inte hörde av sig till mig.. tänk så fel man kan ha.. gud va fin du är.

Så detta är ett STORT tecken på att jag ska ta det lugnt med killar. Jag lär ointresserads trots att jag inte är de. Så nu blir det lugnt i några månader:)

Karmatarerskanise
0

Ja, håll dig till den planen.
Men du skulle inte hört av dig till honom heller, fast han inte ringde tillbaka :)

[SharpMissy]
0

Nä, vet du helena, du måste lära dig att det finns mååånga killar som är smarta, roliga och ser bra ut, men som du ändå inte måste se som mannen i ditt liv. Se istället på dem som vackra båtar som seglar förbi dig i livets flod. En vacker dag när du är redo och faktiskt kan simma själv utan att bli buren av en båt, så kommer det vara en fullriggare där och som du vill dela ditt liv med.

[helenal]
0

gulligt skrivet:)

Jo men han hörde av sig och skrev att han blev göad när jag skrev till honom… han ringde mig nu med men jag sa att jag tar d elugnt fram… så han vet det.