inte lätt när det är svårt
Det är jobbigt när den personen som en gång skrev med på ett helt annat sätt och är den ända man vill skriva med, prata med och bara vara med hela tiden inte ens bryr sig om vad man skriver längre :( aldrig gillat någon på det sättet asså vet inte vad jag ska ta vägen :(
Denna personen jag gillar är min storebrors kompis också…
Han började ghosta mig mer och mer och tillslut blockade han mig och då hade tydligen min bror bett honom att blocka mig, nu har jag han på snap igen och han är absolut inte som förr :(
Hur gamla är ni alla egentligen som håller på sådär?
#1 håller på sådär? skojar du nu eller?
#2 Nej, inte alls. Jag undrar helt enkelt för det låter lite väl tonårsaktigt då han plötsligt undviker dig och börjar blocka dig för att sedan unblocka och plötsligt skriva igen med dig. Det att din bror dessutom bad honom att blocka dig låter bara så omoget. Både din bror och din kompis låter omogna. Du förtjänar bättre än så.
Lika bra att gå vidare, och hoppas på att alla tar med sig lite erfarenhet och kunskap från det. Inte schysst att bara "ghosta" någon, även om det ibland sker med goda avsikter - så blir det ofta fel.
I denna ålder så blir det ofta så att man förändras. Om man inte gillar vem någon förändrats till tar man en paus, och ser hur det blir eller så går man bara vidare från det hela. I framtiden kommer du ha en annan person som du känner liknande kring.
Ha en bra dag!