Relationer iFokus

Relationer

Etikett: allmänt
Läst 956 ggr
Sami80
0

Vad tror ni? Mer känslor är vad han erkänner?

För ett par år sedan lärde jag känna en kille. Jag blev intresserad utav honom men han ville inte ha nåt förhållande. Vilket jag då accepterade. Vi träffades ibland såg på film, pratade, åt mat mm. Vi hade även oftast då även sex, men ibland blev det inget utav det. Så vi hade typ ett kk förhållande. De gånger som jag blev seriös med andra killar så önskade han mig lycka till. Vi träffades inte då men han kunde iaf skriva till mig när jag fyllde år, jul, påsk, midsommar. Så han fanns ändå kvar. Men sista gången nu som jag träffade en kille så bara försvann han. Han tom blockade mig?! Har under alla år känt på mig att han på nåt sätt ändå tyckt om mig mer än vad han velat erkänna. Han har aldrig dragit sig undan eller så när vi träffats ute. Har mer känts då som han då prioriterat mig på nåt sätt. Pussats och kramats ute, bjudit mig på mat. Vid ett tillfälle förra året så träffade han min stora dotter och han pratade en del med henne. Iaf så tog det nyligen slut med min senaste kille. Då dröjde det inte länge förrän han hörde av sig. Grejen är att jag tycker det är lite konstigt med tanke på att innan han blockade mig så skrev jag och var ärlig med vad jag trodde om honom dvs om hans känslor för mig.. Sen har vi mest setts hemma hos honom. De gånger han kommit hem till mig har varit om han varit i närheten, på väg till nåt eller på väg hem: Sällan sovit över hos mig. Nu ville han komma hit en dag och då även att vi ska till min stuga. Föreslog att han kunde kommit hit i tisdags men då skulle det ha blivit lite senare på kvällen då jag hade annat för mig innan. Men han tyckte det var bättre med någon dag när jag hade mer tid samt att jag var ledig dagen efter. Verkar som att han vill umgås mer med mig nu av någon anledning?!

[Devya]
1

Kan du inte bara prata med honom om det? Och inte då genom text utan ansikte mot ansikte. Visst kan det hända att han har djupare känslor för dig men sen igen behöver det inte alls vara så, utan det kan vara att han sätter upp gränser då ni hamnar i ett förhållande med någon annan.

Sami80
1

#1 Ja, han har ju satt gräns när man träffat någon ny kille men denna gång så var det första gången han inte ville vara vän med mig samt att jag blev blockad..Det är väl just det jag inte riktigt förstår..

Caeli
2

#2 Han kanske också hade träffat någon som han hade fått känslor för? Då är oftast inte gamla kk/flickvänner det första man tänker på… Sedan tror jag tyvärr inte att den som är seriöst intresserad av någon annan skulle klara av att ta ett steg tillbaka varenda gång hen träffar någon ny - och sedan återkomma…

Denna kommentar har tagits bort.