Vill han göra mig svartsjuk?
Hur skulle ni reagera om eran pojkvän sa att det börjat en ny tjej på jobbet som är smal med jätte stora bröst?!
För mig är verkar det som att han vill göra mig svartsjuk, hur hade ni tolkat det?
Jag hade undrat varför han hade lagt vikt på det, och speciellt varför han talade om det för mig.
#0: Vad löjligt det låter! 😅 "Jaha, intresseklubben noterar", liksom.
Då hade jag nog sagt något i stil med; "jaså? ja, hos oss har det börjat en snubbe med världens muskler och en megabula i brallorna."
// Harley
Det där hade jag inte brytt mej om.
Visst..löjligt sagt men han menar säkert inget ont med det.
Det är ju dej han är tillsammans med.
Killar kan vräka ur sej sånna saker (även vi tjejer/kvinnor)….och är inget att bry sej om.
Fråga han annars rent ut vad han menar med det.
Fråga honom vad han menar med den kommentaren.
/Maria
Haha alltså om min sambo sagt så, så hade Jag nog lämnat enbart pga hur hans beteende är. Så omogen 😂
Alla tittar väl, men tjejer kanske inte nämner storbulade killar på jobbet för sin pojkvän, din kille råkade nog bara säga det han tänkte, han ångrade nog orden sen :)
Eller så ser han att ni kan prata om allt och allting här i livet, vissa har ju såna lite mer öppna förhållanden och kan göra så.
#1 ja jag fattar inte varför han sa det till mig.. jag blir väldigt irriterad och tappar alla känslor för honom när han gör så :(
#2 haha ja jag önskar jag sagt det
#5 ja jag tycker också att det är ett väldigt omoget beteende. Även ett elakt beteende då han vet att jag inte gillar min kropp och jag har inte stora bröst. Blir bara ledsen :(
#4 jag gjorde de men han sa bara att han ville tala om de och att han inte menade något speciellt..
det skulle göra mig väldig osäker och förvirrad. jag skulle genast tänka på mig själv i jämförelse med det som han beskrev.
jättebra att du frågade honom vad han menade med det hela, tråkigt att han inte svarade bara. något ville han ju med att säga det, någon känsla ville han ju väcka. vad för reaktion ville han åt?
en otroligt onödig och okänslig kommentar, om man inte alltid gör så att man kommenterar människor runt omkring sig på det sättet. att man alltid noterar hur andra ser ut.
#11 ja det gör mig väldigt osäker och förvirrad.. men han gör mig konstant osäker och förvirrad med saker han säger.. han har sagt sådana här saker innan fast 100 gånger värre och då har jag gjort slut. Nu är vi ihop igen och han har sagt att han har förändrats. Nu börjar det igen men det är otydligt om han vill göra mig svartsjuk eller inte.. fattar ingenting just nu..
nej han brukar inte kommentera hur andra ser ut..