Försöker han få mig att ta honom tillbaka?
Hej. Gjorde slut med min kille för några dagar sen. Han ville ju inte det, jag som ville.
Efter det har jag fått mess där han skriver att han ska börja ta tag i sitt mående, att han städar lägenheten, ska åka och köpa ny inredning och hur han vill göra om hemma.
Samt hur mycket pengar han har kvar efter hyran. Han har noll intresse för hur det ser ut hemma hos han, alltid stökigt och grisigt.
Men nu jävlar ska de bli ordning på hela hans tillvaro. Hmm..
Senare skrev han att vi får höras för han "skulle få gäster och bjuda på middag"
Idag skrev han om han kunde hämta sina grejer på fredag för "då skulle han få skjuts" det är så få grejer som går ner i en väska.
Detta är grejer han aldrig gör, som att vilja göra om hemma, bjuda folk på middag eller ens ha tillgång till skjuts.
Vet inte ens om det var sant de där med gästerna haha.. Tror han ville att jag skulle ifrågatta mer och verka nyfiken men svarade mest med Ok va trevligt.
Och varför ska han berätta allt detta för mig? Bryr mig inte ens. Vill han att de ska se ut som han har ett bra liv utan mig eller vilja få mig att ta tillbaka honom?
En annan gång när vi gjort slut och han skrev till mig att jag får ha ett bra liv, svara jag detsamma och han svara "Tack det ska jag ha, ska köpa en 70 tums tv, hejdå"!
Asså haha..va Varför håller han alltid på så här när det är slut vet att han är skit ledsen igentligen
Du kan väl fråga honom vad han menar 😉
/Maria
Lyckönska honom med sitt projekt och gå vidare.
Jag tycker det låter som att han försöker bevisa något för dig. Att han är något att ha, att han kan hålla ordning osv. I bästa fall kanske han fått en spark i baken. Men jag skulle inte bry mig om honom, speciellt inte med tanke på att ni redan gjort slut en gång förut (eller fler kanske?)
#3: Ja bevisa något försöker han. Förstår inte varför..
Men det lyser bara igenom, mycket snack lite verkstad hos den mannen.
Jo några gånger. Och samma beteende varje gång.