Relationer iFokus

Relationer

Läst 314 ggr
Funderaren
0

När de säger ”kanske” efter att de gjort slut.

Hej!

Har dejtat en tjej några gånger. Och nu skrev hon att det inte känns riktigt rätt i tiden för oss.
Att hon har mycket osv.

Frågade om det finns en chans att vi kommer kunna ses i framtiden. Och hon svarar att hon inte kan lova något men att vi kanske kan göra det, att bara det får gå en tid och lugna ner sig lite så Kan vi kanske fortsätta där vi slutar.

Är det något man säger för att att vara snäll? Jag tänker att om man inte vill så säger man väl nej om man bryr sig om personen än att låta en leva på någon förhoppning.

Herveaux
5

#0: Min tolkning är att om hon inte ens vill ha fortsatt kontakt som vänner så hade jag gått vidare med mitt liv. Är ni båda singlar när hon tycker det finns tid för dejtande, fine, men jag hade inte stått och väntat på henne.

// Harley

Karmatarerskanise
3

#0: jag hade tolkat det som att hon inte är tillräckligt intresserad men inte vågade säga det rakt ut. Så mitt råd är att gå vidare.

Irmelina
2

Hon säger det bara för att vara snäll och inte avfärda helt. Hon borde hellre sagt "Nej det kommer inte bli vi igen" men det vågade hon inte.

[Perlan11]
1

Min objektiva uppfattning är att toffel-approachen' är den sämsta av alla tänkbara.

1.Hon vill inte bli par igen.

1. Vill du ha någon chans öht så gå vidare, utveckla dig själv och skapa glädje i ditt liv och, som en viktig krydda - 'ignorera' henne.. "Success is the ultimate revange", Frank Sinatra .