Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 846 ggr
tindra21
0

*ot*Vad händer hemma hos er i kväll

Själv ska vi ha vänner här dricka vin och käka pizza och såklart titta på IdolSkrattande

[Vargnatt-]
0

Vi ska snart fixa lite lövbiff och klyftpotatis, kanske blir färdigt lagom till Idol och då tittar man ju självklart på det!

abbis
0

Jag har iordningställt podier för att göra en eld och skulpturutställning imorgon i samband med julmarknaden..Det är 70 hantverkare i staden som ska stå inne på alla gamla 1800talsgårdarna här i helgen…tomtar luciakandidater hästskjutsar och framförallt ånglok mellan örebro och nora..kommer 25 busslaster från sthlm..har förberett länge för detta..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

demon_sid
0

V 75 ngt glas vin idol sen örebro äventyrs bad med familjen imorrn"!

Sandra
0

Eh…. ingenting. Tittar på tv bara. Sambon är hos en kompis över helgen. Han ville köpa min preent och julklapp utan mig… Dåligt stil tycker jag =)
Men annars försöker jag få tillbaka min aptit igen. Tappa 5 kg på 3 dar är INTE bra. Jag som har så svårt att gå upp igen =( Jag hatar magsjuka!!!!! Det är förödande för en sån som jag. Snälla.. tyck lite synd om mig… *ler på sitt alldeles snällaste sätt*

Pernilla
0

#2 Ooo vad spännande! Fota!!!

abbis
0

ska försöka fota ..kanske blir häftigt…*L*

pson
0

#2 Lycka till! Glad

[SharpMissy]
0

Ja, själv har jag inte kunnat behålla något jag ätit, så det blev en onekligen trist final på Idol för min del. Jag ska upp och jobba imorgon så det blir ingen sen kväll heller.

KalleN
0

ja jag har precis hafft en sittning som gick jätte bra jätte mysigt och fint var det  så nu är man full av energi så det blir till att sitta uppe och lyssna på musik och ha lite tända ljus och mysa framför datorn och ja vaten  är sååå törstig

Karmatarerskanise
0

Har tittat på Idol :D Snacka om att rätt person vann :)

[Sajberlena]
0

Druckit vin och pratat djupa filosofiska livssanningar med make och äldste sonen…

KalleN
0

vem vann ?

tindra21
0

MARIE

KalleN
0

var det hon från big brother alltså 

ja grattis marie

ska jag vara ärlig så har jag knappt sätt på idol   antar rätt persion vann grattis

Heda
0

Ikväll har jag jul städat här hemma, är inte klar så det blir till att fortsätta imorgon.

JessicaL
0

Jag har tapetserat hela kvällen. Därefter städat upp  - blir mycket tapetklister på alla möjliga och omöjliga ställen… Fundersam

Karmatarerskanise
0

Idag ska vi hem till min mamma och äta skaldjursgryta, och vi ska ta med oss ost så vi kan ha ostbricka :)

[Mariaxx]
0

Här  ska jag bara ligga sjuk i den förbaskade mystiska virus sjuka jag tycks få tillbaka hela tiden. Prickar i halsen, ont i körtlar och så svag i kroppen…

Ja, döttrarna och sambon ska väl hitta på roligare saker. Sedan blir det skräckfilm och godis ikväll….

Kram på er och hoppas ni är friska och krya!

Karmatarerskanise
0

Maria du har inte körtelfeber?

[Mariaxx]
0

Jo, men det går aldrig över…det var oxå en sån sak jag funderade på. Hur får man körtelfeber att gå över?

Fick körtelfeber för 3 mån sen, gick över lite med pencillin, fick tillbaka det dagen efter att pencillin kuren var avklarad.

Frisk ca 1 vecka, fick influensa (dock utan halsont).

Frisk några dagar, fick körtelfeber igen…Frisk några dagar till…

och nu för 3 dagar sedan fick jag ont i halsen och influensa symtom, körtelfeber IGEN.

Vad göra?

Karmatarerskanise
0

Jasså? Körtelfeber får man ingen medicin mot, det går över av sig själv och kan sitta i i en månad eller mer. Eller iaf min kompis som hade körtelfeber fick ingen penicillin och hon var sjuk i en och en halv månad.

Så om du har körtelfeber kan det sitta i länge!

[Mariaxx]
0

oj då…inte kul…Tack Hera!

Karmatarerskanise
0

Krya på dig :)

Här är lite info om det: http://www.vardguiden.se/Article.asp?Articleid=3284

Johanna
0

igår så jobbade jag.. :(

idag ska vi hem till ett par kompisar på en stor julfest! ska bli jättekul…… ska åka dit runt 18tiden…

abbis
0

Fackelutställning hos abbi…tråden med bilder ligger på keramik ifocus..då mitt fotoalbum strular…

Smeagol
0

Gör nada :( kanske se någon film eller så. har sååå tråkigt!!! :(

tindra21
0

Vi ska se film och ha rajtantajtan i kväll. Mina små sover och de stora är hos sin pappa. Så i kväll är vi ensamma*gött* utan springande tonåringar så det är liksom fritt fram…

Ha en skön kväll allesammans…

Smeagol
0

#27 haha. *LYXS*

Rickard07
0

Drog nyss i mig en pizza…