Vad för smeknamnhar ni åt era partners?
Undrar lite vad ni kallar era partner eller om ni kör på deras namn.
Jag lika gärna säga att personen jag har dejtat är nu min pojkvän fast vi har inte sagt de till vänner/familj än. Då jag vill ha mer egentid med honom innan alla vänner och familj vill veta saker samt hans familj o vänner.
Han brukar kalla mig för hjärtat eller älskling men jag kör att bara säga hans namn. Den ända personen nära mig jag kallar något annat är min lillebror och de är bebe. Alla andra har jag bara kört deras namn eller smeknamn.
Hjärtat, älskling
När jag pratar med andra säger jag dock hans smeknamn på hans namn (Sebbe) eller hans riktiga namn Sebastian.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
- Redigerat 2021-04-21 18:42 av Fridaaaa
Jag säger nästan aldrig min mans riktiga namn. Då vet ingen vem det är 😄
Han heter Mats. Säger Basse eller älskling.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#2 Min man kallas för Basse också.😉 Det har han gjort sedan han föddes.
/Maria
#3: vilket sammanträffande 😄
Tror min fick det smeknamnet som liten.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Vi kallar varandra banana 😀 Jag använder hans förnamn när jag pratar om honom med min familj. Med hans familj använder jag det smeknamnet de använder för honom.
#4 Det står Basse i mina ringar också.
/Maria
Jag kallar min partner för älskling, alltid. Förutom när jag pratar med andra, då säger jag hans namn. Tycker dock det känns lite konstigt att säga hans namn eftersom jag nästan alltid säger älskling.
Vi kallar varandra för älskling och älsk.
/Christina

Vi har inga smeknamn på varandra
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Älskling, hjärtat, ärtat och variationer på våra namn :)
Honeysuckle
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell