OT jag har blivit moster i natt...
Telefonen ringde strax efter kl 06:00 o väckte mig, det var min mor som ringde o berättade att barnen fått en liten kusin i natt. I vanliga fall har vi som sagt inte så mkt kontakt med mormor (o ingen med med min syster) men efter att vattnet gått tidigare i veckan har jag lr barnen pratat varje dag med mormor. De väntar ju givetvis på att höra om de fått ngn ny kusin. Det blev en liten tös på strax under 3 kg o 47 lång o både mor o barn mår bra. (Bebisen kom lite för tidigt, var beräknad om 5-6 veckor men det verkar som ultraljudet visat fel eftersom det fanns inga tecken på att hon kom förtidigt. Modern till barnent har för den delen räknat till att bebisen skulle komma 2 januari.)
Väntar med spänning när de lägger ut bild på nätet…
PS; skulle vilja "påminna" lillsyrran om det här med taskig planering, min dotter föddes 28 dec o stackars barn som får vänta längst med alla "magiska" åldrar. Lillsyrran skulle aldrig risker att få barn i december sa hon då för 8 år sen…
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Grattis! :)
Grattis :)

Grattulerar ;)
Grattis, vad roligt!
Å hälsa syrran att alla får vänta lika länge på allt, oavsett när på året man är född!
För det fall hon är deppig nu menar jag… 
Grattis !!
Åååååhååå, grattis och lycka till, passa på att skämma bort ordentligt, dom blir ju stora så fort.

Åh!! Va kul!! Gratulerar till systerdottern! Grattis till modern också förstås!
Det va ganska taskig tajming med 28:e dec hörru du… Men man överlever… är själv född sent på året.
Gratulerar! Alltid underbart med nya små människor! Har du möjlighet, så lukta och pussa från mig också.
Grattis från mig 

Grattis grattis bebis luktar gott, så passa på och gosa med den för mig med:)