Dejtat i 6v, vi hörs inte varje dag?
Hej vänner.
Jag är ny här, hittade denna sida när jag vakande en natt och inte kunde somna om. Tankarna började gnaga mig och sen va torktumlaren igång å tankarna åt upp mig.
Jag träffade en as charmig kille för 6v sedan och vi fångade varandra med storm. Vi bytte aldrig nummer men vi har varandra på snapchat där vi flera ggr om dagen kan facechatta, eller skriva till varandra.
När vi ses kan vi vara med varandra flera dygn i sträck och jag har även träffat hans son. Allt är fantastiskt verkligen.
Nu har de som sagt gått 6v och de har ibland visat sig att han bara försvinner eller inte hör av sig på 1-2 dygn. När vi sedan hörs igen så är de som att inget har hänt men jag har funderat.
Frågan ut här är, behöver jag bli lite mer chill med att de är normalt att inte höras varje dag eller bör jag se ngn varning i detta?
Är lite för uppslukad i känsloruset nu för att se detta i klarhet.
Tacksam för svar,
/🩷nattsuddan.
Tråkigt, men ärligast svar: kommunikation. Prata med honom. Finns inget normalt eller rätt/fel, men är det något du tänker på så fråga honom.
Prata med honom
Nej man behöver inte höras dagligen när man dejtar.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2: Tack för svar, man kan lätt tro varje gång att man kan blir ghostad. Just nu är de lockdown så man är lite i tanken. Ditt svar stärker de motsatta.
#0: alls fungerar olika och hans mindre behov av att höras mellan träffarna kan vara så enkelt som att han tycker det är normalt i dejting, eller så är han mindre intresserad än du är och därför hör av sig mer sällan.
Det känns ju som ett ämne du lätt borde kunnat ta upp när ni spenderar flera dygn tillsammans, för att få veta vad han känner och han får veta din osäkerhet kring det.
Och du har väl kollat upp honom på tex mrkoll.se för att se så han inte är dömd för brott, inte bor med en fru och så?