Kk med barnens mamma
Vi va sambos i 13år när hon va otrogen och det tog slut. Hon flyttade ihop med killen som hon va otrogen med. Sen vet jag inte varför men jag bad henne om ett avsluta ligg och sen dess så har vi träffats i de stora hela varje vecka. Jag älskar henne fortfarande men hon vägra visa känslor. Jag flytta 10mil från henne och han. Men då helt plötsligt så börja hon åka flera gånger varje vecka och vi hade sjukt bra sex och jag fick henne att få sånna stora orgasmer som hon aldrig fått i sitt liv. Och hon skickat Godnatt sms och hjärtan mm och vi har det jätte trevligt varje gång hon kommer surrar och umgås vi oxå. Så allt är på topp. Sen efter ett halv år så en dag va det som att trycka på Off och hon blev den där sambon som va otrogen och behandla mig som luft bara. Sen gick det ett tag och när vi börja träffas igen så va det som att ligga med någon som läser tidningen medans hon bara låg där jag fick göra allt. Visst hon vart kåt och fick orgasm men mer va det inte. Och så har vi hållt på i tre år och jag älskar hon men mår skit när hon inte gör något tillbaka men samtidigt kan jag inte sluta. Vi har en toppen relation till barnen och vi låter inget förstöra den för barnen är nummer 1 men va är det som gör att hon vill leva med han men ändå inte släppa detta? Nån med liknande situation?? Eller råd?
Sätt punk! Hon utnyttjar dig bara.
Ha bra relation när ni träffas med barnen men that´s it. Inget annat prat, inte umgås på annat sätt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hon var otrogen mot dig med honom och nu är hon otrogen mot honom med dig?
Sluta ha sex med henne. Hon är ett ex och det av en bra anledning. Ja mer självrespekt än du haft de senaste 3 åren. Du måste gå vidare med ditt liv, inte trampa runt i något som inte är på riktigt.
- Redigerat 2023-11-15 17:55 av Karmatarerskanise