Dejta på distans
Hej! Jag och en kille som jag har gemensamma vänner med har börjat skriva lite och vi har börjat prata om att träffas problemet är bara att han bor 6 h bort från mig. Han valde att flytta ner från vår hemstad pga av jobb men han kommer hem ibland och hälsar på sin familj. Jag har inte körkort så ska jag åka till honom så får jag åka tåg och buss i ca 6 timmar. Hur ska man göra när man ses, kan man ta en fika på stan och sen kanske bjuda med honom hem till mig och sova över om det känns bra ? Vi kommer troligtvis att ligga med varandra när vi ses eller iaf ligga nån gång i framtiden vill bara att det inte blir ett ons men hur ska vi hinna träffas när vi bor flera timmar från varandra jag vill träffa honom iaf 1 gång i månaden om vi ska börja dejta seriöst sen och prata facetime och så när man inte träffas. Vi är 33 och 28 om nu åldern spelar någon roll.
Vi skrev med varandra tidigare i våras också men vet inte om han kanske inte var redo för ett nytt förhållande då för då var han nybliven singel nu har dock han valt att höra av sig till mig igen vi hade ingen kontakt i somras jag blev glad att han hörde av sig men lite förvånad .