Harni någon gång blivit drogad av en drink?
Vet väldigt många som blivit de ute på krogen. Jag har aldrig blivit de.Har ni?

Nej, jag ställer aldrig ifrån mej en drink ute.
Nej, aldrig. Men jag har vänner som har råkat ut för detta. Tyvärr.

Nej tack o lov, jag "hökar" rätt bra över mina drinkar och öl när jag är ute. Men jag vet om en i vår lilla stad som råkade ut för detta och det resulterade i en fruktansvärd tragedi för henne. Hon fick en jättepsykos och fick åka in på psyk-klinik. Det tog visst lång tid för henne att komma tillbaka.
Jävla svin som gör sådana saker
Min bästa tjejkompis råkade ut för detta för 8-10 år sedan. Dock så hade hon tur, hon blev dålig i vänners sällskap så hon kunde få hjälp och inget värre inträffade.
mvh Martin
Jag och en kompis blev drogade för några år sedan, jag var nog 17 och hon var 18.
Vi var uppe och lekte rövare i Hedemora och vi trivdes rätt bra att åka dit och festa lite och träffa alla killkompisar som vi hade där. Vid ett tillfälle så var vi där och det skulle hållas en parmiddag och vi var inbjudna utav killarna men deras flickvänner visade stort missnöje.
Vi var där ett tag och fick sen ett varsitt glas med bål. Vi båda vaknade upp dagen efter precis innanför dörren där vi bodde. Vi hade inga minnen av vad som skett eller vad som hände den kvällen.
Det är något som satt stora spår.

Nej.
ja, tyvärr. Men vet inte vad som hände. Kanske tur det.
Nej

Nej, men jag känner de som har…

jag har….. inne i sthlm för några år sedan.. gick hyfsat bra eftersom jag hade kompisar med mej..
ramlade dock ner för hela trappan till tunnelbanan så slog mej rejält,,,, o fick ligga på akuten fram till morgonen…. mådde pyton efteråt!
Jag blev drogad för 1,5 år sen på en krog i Örebro..Det var bara tur jag hann hem för där slocknade jag på badrumsgolvet efter 2 öl..Är mycket måttlig då jag vill ha kontroll..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Inte av en men vanligtvis flera.
Nej, och jag vet inte någon i min bekantskapskrets som har blivit det heller.