Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 743 ggr
Spiriteye
0

Välkommen till en ny dag!

God morgon min kära medsjäl!

Önskar just DIG en underbar dag fylld av glädje, kärlek, hälsa, lycka å välstånd.

Idag är det en ny dag med nya möjligheter. Kom ihåg att ta till vara på just denna dag. Just denna dag som för Dig framåt på Din själs väg. Denna dag ger Dig nya unika erfarenheter för Din själs utveckling. Denna dag kommer att vara fylld med unika lärdomar för just Dig.

Så därför vill jaag välkomna Dig till denna unika dag för just Dig!

Kram till er Alla!

SpiritEye

Karmatarerskanise
0

Tack för det du :)

kram

Maria
0

Positivt!

Min man hade en arbetskamrat för flera år sedan. Varje morgon han kom till arbetet sa han -Ånyo en dag av lättja och välbehag-

(Tilläggas kan att de hade ett ganska tungt arbete)

/Maria

Martin
0

Jag tror att det positiva tänkandet är mycket viktigt.

Oavsett om man har ett fysisk/psykiskt tungt/lätt jobb så tror jag man måste gilla det och trivas med arbetskamraterna och arbetsuppgifterna. Eller rättare sagt, jag tror inte ens man måste trivas med alla arbetsuppgifter. Det gör inte jag, det finns en del jag helst av allt inte skulle göra. Men - med arbetskamrater man trivs bra med så reder man ut dem också.

Det var ett bra ordspråk mannens arbetskamrat hade där. Skall nog ta och klura ut något liknande. Det är bra att ha vissa mantra för vissa saker. Som triggers för att "gå igång", nu är det allvar - men jag vill ändå ha skoj. Typ.

mvh Martin