Dejtar en man med en son...
Hej på er! Jag tänkte höra om ni har några tankar, erfarenheter att dela med er av… jag dejtar nämligen en man med en son. Sonen är snart 14 och mannen är helt underbar.
Dock har jag inga barn själv, och jag vet att han inte kommer vilja ha fler barn heller. Känns lite läskigt, tänk om jag vill ha barn om några år…
Några erfarenheter? Tankar? Tips?

Men snälla….varför skulle du inte göra det….tänk om allt stämmer….
Och vem vet….det kan ju bli barn fast man inte "vill" det…och då är det ju en jäkla skillnad…
Dejta på njut av det som är och oroa dig inte i onödan för framtiden!
Har själv en son hemmaboende och två till hos mamman…om jag skulle träffa någon och hon skulle bli gravid så är barnet självklart välkommet …fast jag inte planerar det!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ja alltså det känns väldigt bra med denna man.. *ler*
Dock känns det lite klurigt just det där att jag vet att han inte vill ha fler barn…
Inte så snällt kanske att "råka" bli gravid när jag vet att han inte vill ha barn. Jaja, vi har ju just träffats, det gäller väl att lära känna varandra lite mer :)
Alltså, min fru skulle ABSOLUT inte ha några fler barn när vi träffades, och hon skulle ALDRIG gifta sej igen…. Vi har nu då en dotter på snart 6 år och har varit gifta i snart 1 och ett halvt år.
INGET är ristat i sten.