Relationer iFokus

Relationer

Etikett: allmänt
Läst 528 ggr
[Henke29]
0

Har inte hittat nån go tjej än :(

ja tyvärr har man ju inte hittat nån go tjej,
Verkar som ja blir utan :(

skruttan31
0

Nej då,, inte ska du bli utan,… de ska väl finnas en för alla sägs de ju.. bara att de får komma när tiden är rätt,,,

Betty
0

Alltså det låter så klychigt men jag tror inte att man ska lete allt för aktivt utan att det kommer när det kommer. Dock inte menat att man ska låsa in sig i ett rum och vänta på att prinsen/prinsessan ska komma och hitta nyckeln både till det låsta rummet och till ens hjärta…

Men är man för desperat kanske det blir fel när man träffar ngn också, man kanske bara är med den här personen för att ha någon…

Lycka till!

baby-lovedoll
0

det kommer nog någon ska du se :) var öppen och tillgänglig, men leta inte för desperat. Någon kommer det alltid :)

[Henke29]
0

Tack så mycke för svaren :)
Ja de lär nog dyka upp en förr eller senare.
De är bättre att låta tiden får utvisa va som händer framvöer…

tindra21
0

innan du vet ordet av så står hon framför dig:)

Brukar vara så*ler*

Ha en skön lördag!

BranDuir
0

Jaa du broder Henke!  Det dyker helt säkert opp en till dig, tro mig!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

[Henke29]
0

Tack ja de gör de nog man får ha lite is i magen så att säga Flört
Bättre att vänta tills den rätta kommer :)

martdat
0

Jag verkar med bli utan! vi får bilda klubb hehe, men som sagt, man ska nog inte leta alltför mycket, då blir det bara fel. men något som nog är ett måsste är att man måsste vara social och inte sitta hemma o deppa ihop, (ok, nätet gills som social) mitt problem är att jag blir livrädd om någon visar intresse och blir genast misstänksam, har träffat för mycket idioter, något jag lärt mig att första intrycket inte alltid stämmer iallfall, på gott och ont, Lycka till, det löser sig nog så småningon, Skrattande

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annette
0

Henke, du som är så snäll och trevlig träffar den rätta en vacker dag du också. Du som är hästägare och allt, tänk vad tjejer det finns inom det intresseområdet. Börja på ridskola, vetja.

abbis
0

Lite match making här…mardat+henke= sant *L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

[Henke29]
0

Ja får tacka så mycke..
Man får nog helt enkelt ta den tid de tar :)
Där sa du nått om Ridskola Annette Flört

Annette
0

#11. Kommer inte berget till Moses, så får Moses komma till berget. Det fullständigt kryllar av tjejer på ridskolorna. Hästintresse verkar du ju ha, så varför inte göra ett försök. Du har ju två anledningar ;)

[Henke29]
0

Haha ja de är sant :)
Jo jag är väldit intreserad av hästar de stämmer..

madland_se
0

När jag är upptagen brukar förslagen välla in. När jag är singel brukar det vara färre att välja bland. Anledningarna kan vara många men ett av skälen är nog faktiskt slumpen. Helt utan tjejer har jag dock nog närapå aldrig varit i mitt liv, även om jag övervägt det då och då… Flört Å andra sidan, jag tar verkligen inte första bästa heller.

De i sammanhanget faktiskt få tjejer jag fallit för har alla varit mig mycket goda vänner. Jag tror på att det är vänskap som kärlek skall bygga på - även om det krävs så mycket mer än så.

AggePagge
0

#14 Bra sagt! håller med.. :) (det sista)

madland_se
0

:)