Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1137 ggr
tindra21
0

Hur mår ni allihopa medlemmar

Nu undra jag hur ni medlemmar mår och om ni har några önskemål om  förbättringar till sajtens framtid. Själv är jag mkt stolt över att få vara Medarbetare just här, stämningen här är så bra helt enkel och jag hoppas att alla känner det så…

Såå hur mår ni alla??

Telefonkontakt
0

Jag har ont i magen, höfterna, och bäcken.. Misstänker foglossning? Så jag mår inte så jättebra (hungrig också fast jag nyss åt, nte hemma desutom så jag kan inte moffa mat som hemma ;)

Hur mår du själv? :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

rockstar
0

Jag mår piss. Helt ärligt jag har mått bättre Skrikandes

tindra21
0

Allt är relativt, sägs det ju:D

april4
0

Influenssa, som började med väldiga hostattacker……magmusklerna helt ömma. Hög feber, värk i alla leder. Törstig hela tiden…………annars mår jag braSkrattande

BranDuir
0

feber, förkylning, huvudvärk…men fan…jag mår bra…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

skruttan31
0

Jag mår bra,  bara lite ont i min hand som jag opererade för några månader sedan ,, ont nu efter en skön vurpa utomhus,, *S*

Trazzel
0

Jag mår väldigt dåligt känslomässigt!! Fysiskt så är det väl så bra som det kan vara utan överdriven motion

abbis
0

Varit på skiktröntgen idag för mina buksmärtor..annars är allt så bra så bra

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

[Quellii]
0

Mår bara fint ^^ Tycker att sajten är toppen som den är :)

Mr_Love
0

JAg har fest!

Robinsnel
0

Jag mår bra, trevligt forum… I övrigt lider jag just nu bara av min "tillfälliga huvudvärk" Räcka ut tungan

Matilda
0

Mår bra nu. Efter en helgs magsjuka har jag äntligen börjat friskna till :)

Destany
0

jag mår rätt bra.. e totalt förvirrad i mitt känsloliv och hostig men jag tycker ändå livet e tipp topp just nu =)

Johanna
0

hmm, borde må bra, men har så mkt i huvudet o vet inte riktigt vad jag ska göra med vissa saker… blir snart tokig :) men annars mår jag finfint! :)

Jennix
0

Just nu mår jag OK! Håller på att skaffa kraft och arbeta mig framåt i livet. :)

Jag söker jobb just nu, vilket är jobbigt. ;) Hoppas på att få vikariat så fort som möjligt så jag kan slippa oroa mig och stressa pga brist på pengar.

Jag hatar verkligen att vara pank och se kontot bli mindre och mindre…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Maja
0

Underbar sida, tack för det!!

Hur jag mår är en annan fråga.. Jag mår skit, om jag ens mår över huvud taget.. :/

Betty
0

Jag mår bra! Är pirrig i hela kroppen för om en vecka ligger jag på en strand i Thailand….

Kinna1
0

Jag mår inte bra. =( Jag är ledsen och orolig.

Maja
0

#18 - Vad har hänt? :(

tindra21
0

*krama om * dig Kinna du vet vad jag finns……

[Henke29]
0

Ja mår skapligit :)
Snart väntar en ny lägenhet som sakt,
Ska bli kul att få mer yta..

emsems
0

helt ok! gillar sajten!

[Vargnatt-]
0

Jag mår…Nej jag vet faktiskt inte.

Martin
0

Mår bra, och tycker sajten fungerar bra som den gör, en härlig blandning av folk och åsikter!

mvh Martin

Hoppfull
0

Så tråkigt att läsa att det är så många som inte mår bra!

Sajten är väligt trevlig och bra. Akitva värdar och Medarbetare gör att tonen och klimatet hålls på en bra nivå!

Själv mår jag mentalt/känslomässigt ganska bra! Nog kan oron för framtiden och en ev. sjukpensionering (vid 40!!!!) sticka upp trynet ibland men då får man trycka undan den med full kraft :) Fysiskt är ju en annan sak… där fungerar ju i stort sett inget alls!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Rodney
0

Livet går upp och livet går ner. Just nu är det mest neråt:-( Fast ändå lite uppåt:-)

Gabriella77
0

Jag tycker den här sidan är jättebraGlad Själv mår jag utmärkt! Har träffat på en kille på en dejtingsida som jag pratar med på kvällarna…det förgyller:) Det enda som gör mig irriterad just nu är att jag aldrig verkar få ett jobb i Sthlm någon gång. Jag vill ju flytta nu!!

baby-lovedoll
0

jag mår ovanligt bra för årstiden :D Har till och med börjat gå till gymmet regelbundet igen :o   Och sajten är underbar som den är :)

lightseeker
0

jag mår bra psykiskt, men kroppen är inte alltid överens om det, jag har mycket tillförsikt inför framtiden och försöker att njuta av allt som livet har att erbjuda mig, omkring mig, just här och nu, både av händelser och människor.

Kinna1
0

#20 Tack Tindra!!! Jag vet att du finns hos mig och det känns skönt.

Maja
0

Fortfarande dåligt.. Ont i magen, orolig, ledsen.. :/

Eleri-Twinkle
0

Jag mår kanon, är tillbaka på sajten igen:-D och bland mina vänner…väntar bara på att bli insläppt i Lusthuset igen;-)

KRAM

[SharpMissy]
0

Har ont i huvet ikväll.

Väntar på besked från mitt jobb om jag ska vara kvar två månader till. Ska börja på ett nytt jobb också, som jag blivit erbjuden. Vi får väl se hur det blir med procentandelar hit och dit. =)

Jag får svara fast jag är Sajtvärd va? *fniss*

martdat
0

Jag mår ok, bättre vissa dagar och sämre vissa, så på det hela OK, i dag är en bra dag, har skickat in ansökan på ett jobb jag tror jag skulle trivas med, de svarar inom 14 dar så de, så nu e det pirr i magen, hehe. ska jobba i morn så det gör mig glad, annars har jag suttit hemma nässtan hela januari, DET mår jag inte bra av,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.