Relationer iFokus

Relationer

Etikett: sex
Läst 10531 ggr
demon_sid
0

Någon som varit otrogen med grannen ?

Eller varit är sugen ?

Johanna
0

hihi.. nee, inte nu inte… mina grannar är inte så heta..

fast, när jag bodde ute på landet.. (är ju långt mellan grannarna där, men räkande han som granne) så var jag rätt sugen på en snubbe där…

hans pappa hade värsta gården m stall o ridhus.. ;)

fast det blev inget

[SharpMissy]
0

Nä, här finns inga fantasier om grannarna. Dessutom vill hon aldrig ha sex ändå, och han är för ung för mig.

SeaHawk
0

#2 Hmm,  lite lammkött hade väl suttit fint eller???

[SharpMissy]
0

#3 Nä, faktiskt inte. Jag har redan provat sånt. De funkar som duracellkaniner iofs, men jag är en gammal och trött kvinna så jag hoppar nog över det… *asg*

Johanna
0

#4 gammal???  haha

SeaHawk
0

#4 Gammal????? Alltså nääähhärru.. det går jag inte med på!

bubbelbubbel
0

näääsch, inte direkt.
räcker med att jag hånglat med grannens bror en gång, men det var ju iof väääldigt längesen…haha

[SharpMissy]
0

#5 och 6

Japp, det måste ni ju förstå att skaffar jag lammkött till älskare så förstör det min image som nymfoman ju. Skulle en kille matcha upp till min sexdrift så som lammkött kanske skulle göra och köra slut på mig, så tappar jag ju stilen ju. =) Därför är det lättare att skylla på åldern.

Monakilling
0

haha nej men håller just nu på ragga upp en granne så vi får väl se =)

Freija
0

Nix!

Kinna1
0

Nej VÄRKLIGEN INTE!!!!! Har aldrig fått för mig att ens fantisera om min ganne, rysser hahahaha fy katten Skrattande

Ceciliaolucifer
0
TantAlma
0

Nope, det har jag inte…

[Sajberlena]
0

Nä *asg* grannen är 89 år så jag har inte ens tänkt tanken!

Vibeka
1

Det var nära en gång… Jag bjöd in honom men han vågade inte han var sambo Flört

adiafora
0

Nepp, bara hångel och då hade jag inte lovat någon min trohet…så det räknas väl inte?

KalleN
0

ja jag skulle inte vara otrogen men ..  så som det är nu så visst skulle det vara kul att lära känna grannen lite mera nu när jag tänker efter  skulle vara väldigt  intressant

[helenal]
0

yes det har jag…

Oskar886810
0

ja det har jag.Jag var 20 och hon var 42-43 tror jag. Hon gjorde slut med sin sambo och var ledsen för det. Vi hade festat några gånger på samma ställe så vi kände varandra ytligt, så hon orkade inte vara i lägenheten där hans saker var utan ville komma ifrån, den kvällen delade vi en flaska tequilla och var as packade. Hon ångrade sig och jag tyckte att det var jättepinsamt. dagarna efter var de värsta.Hörde jag henne i lägenheten bredvid stände jag av musiken/tv och var alldeles tyst så att hon inte skulle märka att jag var hemma. sen flyttade hon till en ny lägenhet längre bort.Har mött henne på stan ett par gånger och vi försöker undvika varandra om vi kan

TimoonX
0

´Höm……….Jag har detGenerad

Sandra
0

Nej, skulle aldrig komma på fråga.

Gullan402
1

Nej, faktiskt aldrig tänkt tanken ens. Förresten ligger inte otrohet i min tankevärld.
Men som singel är det iofs synd att grannarna inte är min smak… Består mest av gamla tanter o en o annan gubbe…Kan det inte flytta hit ngn snygging i lämplig ålder?Flört

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Gabriella77
0

Nä det har aldrig hänt. Och nu som nybliven singel hade man ju kunnat hoppats på att ha nån snygg granne men jag har pensionärer och småbarnsfamiljer! Jag ska ju förhoppningsvis flytta snart så jag får väl hoppas på nästa ställeGlad

Kizz
0

har inga grannar på 4km så nej tack jag klarar mej bra med killen min:P

BranDuir
0

Japp…men det är ju många år sedan…*S*…eller,, njae…inte så många…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Eleri
0

Nej verkligen inte, otrohet är hemsktLedsen Och om man är sugen på grannen, så tycker jag nog att man ska ta en titt på förhållandet man är i och se vad som gör att grannen lockar och inte partnern.

BranDuir
0

#26…håller med dig i sak….och jag hade ju ingen att vara trogen då…..men grannen hade ett förhållande som var på upphällningen och hon sökte tröst….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ledin
0

nee inte sugen har ju mitt allt redan.

Ittna
0

Nej , e inte sugen heller .

Nicka
0

Haha..här bor bara tantisar, 79, 82, 86 år..och så Jag..+ killen väggivägg som fyller 36 idag..Neeej inga såna tankar här !

emsems
0

Inte otrogen, men väl raggat upp honom ett antal ggr =) haha

Hennum
0

här bor det bara gamla typer oxå. på folkhögskolan fanns det ju grannar, men jag var aldrig otrogen eftersom jag inte hade pojkvän :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

SannaLainen
0

Inte otrogen men kär i grannen jaa.. och han fixa tjej o grejjer hehe skiiit! =)