Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 6250 ggr
Matilda
0

Tips på erotisk film?

Som rubriken lyder, någon som har tips på erotiska filmer?

Alltså inte ren porr, utan mer erotisk om ni förstår :)

Dolleminas
0

Hmm låter mer som en fundering på lusthuset i mina ögon…

[SharpMissy]
0

#1 Nej en sån här fråga behöver inte alls ligga inne på Lusthuset. Det finns ju de facto en kategori ute i det öppna forumet som heter Sex & Sånt just för frågor av mer "rumsren" natur.

#0 Jag har tyvärr inga bra tips, jag är dock helt övertygad om att våra eminenta medlemmar har bra idéer

Matilda
0

#2 Vad bra att den är tillåten här, började tänka att den kanske hörde hemma där. Men eftersom jag inte har tillgång till lusthuset var det som svårt att skriva där.

[SharpMissy]
0

#3 Ok, men har du ansökt om medlemsskap till Lusthustet då? Flört

emsems
0

hm.. har inte sett den men alla säger ju att eyes wide shut är lite erotisk… eller shiwgirls eller vad den nu heter… och… den där med heath ledger och är det kanske billy bob? hm.. den är iaf lite galen.. såg den för flera år den och blev lite chockad haha

[SharpMissy]
0

Aah, just det. 9½ vecka!! DEN är erotisk.

Erikalice
0

Erotisk och erotisk vet jag inte..men jag såg (eller försökte se..) en väldigt konstig film häromveckan tillsammans med pojkvännen. Är det någon här som har sett Caligula (från -79)? Den var nästan för mycket, var mer porrfilm av den.. Det blev nästan pinsamt att titta på den efter ett tag, det var nakna männiksor överallt, och de visade och gjorde verkligen allt och det var inte särskilt erotiskt i vårt tycke..vi stängde av den efter en halvtimme och förflyttade oss in i sovrummet för att få bort de snuskiga bilderna från näthinnorna ;P

madland_se
0

Kanske hittar du något av intresse här:

IMDb: Adult (länken öppnas i ett nytt fönster).

Matilda
0

#4 haha, nej de har jag inte. Får nog ta och göra de ;)

Tack för alla svar Glad

april4
0

Emanuell filmerna är erotiska tycker jag, fast dom har några år på nacken.

baby-lovedoll
0

#7 Ja jag har sett den :P Stängde också av den efter en stund, blev för mycket på en gång.

Annars har jag tyvärr inga tips på erotiska filmer, håller mig mer till vanig porr :)

CarolineJ
0

vet inte om det kan kallas erotiskt för man "ser" ingenting hehe men serien Rome är väldigt hmm erotiskt laddad kan man säga

Eleri-Twinkle
0

Wild Orchid*mums* Den är laddad