Skönheten kommer innefrån
eller från ögonen…..
Vad tror du, stämmer det Läs här
Själv är jag helt övertygad om att det stämmer. Använder oftast själv denna metod, en trånande blick och ett stort leende som numera grundas i ett bra självförtroende..
Får ofta själv höra att jag tindrar, lyser, och att jag har en kanon utstrålning eller rent utav har väldigt mkt karisma.. Mkt användbart i mitt jobb som säljare

Jo jag tror det stämmer faktiskt:) Det är ju definitivt attraktivt med en person som ser en i ögonen och ler. Bara det inte blir för mkt för då känner jag mig lite trängd. Men i lagoma doser så! Ska definitivt använda mig utav detta på min dejt imorrn
Mja, inte enbart blickar och ögonkast. Har man inte av naturen ett par väldigt vackra ögon så tror jag mycket på att man kan framhäva dem bättre med rätt sminkning.
Jag är säker på att ögonen är själens spegel och de kan uttrycka allt ifrån sorg till lekfullhet och jävelskap. *flinar*

När jag läste "Fin hy är attraktivt.." blev jag nästan gråtfärdig…
#2 jag bryr mig inte om makeup eller liknande.. därimot är jag extremt känslig för blickar osv..:p det spelar ingen roll om man har makeup eller inte…
#4 Aah alla är vi olika. Jag dras ju mer till blickar från tjejer som har lite make-up, än tjejer som är helt osminkade. Vad gäller killar så är det ju osminkat som gäller, såklart! 
Skönheten kommer helt klart inifrån.
Jag känner en kvinna som är sååå vacker. Hon har ett underbart hår, vackra ögon,en kropp som vem som helst skulle bli anundsjuk på men hon är så odräglig har jag fått erfara.
Jag ser inte det vackra längre, det är som bortblåst.
/Maria
Tja har man inte kropp till det så får man ju försöka med ögonen.