hmmm beror nog poå humöret
Sexiga underkläder
Gillar bäst sexiga underkläder. Men bara när jag känner att jag är fin. Ibland känner man sig som en utklädd gris. :-/
Sexiga underkläder

sexiga underkläder…naket.. nää…då försvinner all spänning ;)
naaaaket!
Underkläder
sexiga underkläder, helt klart
mvh Martin

det är väldigt fint m snygga underkläder på kvinnor
men min sambo gillar jag bäst naken ;)
även fast han är väldigt snygg när han har kalsonger/byxor o bar överkropp… mmmm
Sexiga underkläder.. tycker de är kul att "klä ner mig" med snygga, sexiga underkläder;D Men gäller de killen, mja! finns väl inte jätte sexiga grejer så naket då:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Allt ska juh ändå av så….
Hellre en läkarrock och naket under…..
11 poängare och lite verktyg i rocken….
Sexiga underkläder… Fast pojken är lika het naken ;) Dock så grät inte han när jag kom iklädd läderkorsett och nätstrumpor igår…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
sexiga underkläder :)
Både och!
Sexiga underkläder hetar juh upp saker och ting, men sen vill man bara att allt ska av fort-fort ;)

Sexiga underkläder först. Sedan naket.

Naket, haha,

både och, beror på vad man är sugen på..
Naket, tycker både jag och pojkvännen. =P

Det beror lite på tillfället, men sexiga underkläder går ju alltid hem. Alltid extra rolig att bli retad till max. :P
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Sexiga underkläder helt klart.
Sen så känner jag mig själv mycket sexigare i ex. en läcker korsett & passande trosor än naken
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

mm, lätt-klätt under, är inte heller fel.
Det beror lite på humöret, som många har sagt=) men i längden föredrar jag nog naket
Jag gillar sexiga underkläder. Men då ska dom vara snygga och lyxiga i bra material, inte bara lite sträv spets. På killar är det ju lite svårare. Vad är sexiga kalsonger liksom?

Beror helt på vad du gillar…

#23 Kanske som mina elefantkallingar ?
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
sexiga underkläder