Relationer iFokus

Relationer

Etikett: sex
Läst 5133 ggr
[SharpMissy]
0

Anser du dig vara under- normal eller översexuell?

Alla vill vi väl vara normala?

SeaHawk
0

Tja, jag är ju normal tycker jag, många killar skulle nog säga under, men va fasen, man kan inte göra det jämt heller.

[SharpMissy]
0

Va? Vad menar du nu? Kan man inte göra det jämt? :-/

tindra21
0

skratta det kan man visst…… Ialf så fort andan faller på i alf här i Helsingborg….

Karmatarerskanise
0

Jag är nog under.

Liss
0

Jag är nog översexuell.. men egentligen vet jag väl inte.. Vet inte vad snittet är. Men jag vill iaf ha sex minst 1g dagligen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

zeretki
1

Jag tror att jag är normal. Tidigare var jag övertygad om att Kvinnor inte ville ha sex, och trodde då att jag var översexuell.

Idag vet jag bättre. Kyss Det finns oerhört många Kvinnor som inte vågar berätta om sina lustar och behov, de flesta är äldre eftersom på den tiden så var det inte lika accepterat som det är idag.

Jag är inte supergammal, 34, men jag har ändå märkt att tiderna har förändrats till det bättre på bara 10-15 år.

Sen är det individuellt. Man ska inte försöka vara som någon annan utan lyssna på sig själv, det är viktigast av allt.  Skrattande

Annette
0

Översexuell tolkar jag som något helt annat än det som förmodligen avses här. Det är för mig någon som är helt fixerad vid sex och inte kan prata eller tänka på annat, oavsett i vilket sällskap eller situation personen befinner sig i.

adiafora
1

Folk brukar tycka om att med ett menande flin kalla mig översexuell, men det är kvalificerat skitsnack som gör mig förbannad rent ut sagt. Man kan väl ha hur aktiv och närvarande sexualitet som helst utan att behöva kalla sig översexuell? Dt är ett fantastiskt fult begrepp! Låter som nåt patriarkalt påhitt uppkommet på 1800-talet då man ville gömma och glömma att Kvinnor hade en sexualitet alls.

Det finns nog förmodligen inget tillfälle då jag inte kan tänka mig att ha sex, tänka på sex, prata om sex…..men översexuell det blir jag väl inte förrän min sexualitet blir nåt tvångsmässigt som gör att jag inte skulle kunna sköta mitt liv.

V-lang
0

För mig går det nog i vågor skulle jag väl kanske säga, men det räknar jag som normalt. Jag tror alla har berg och dalgångar i sitt liv och det tror jag räknas som normalt =) 

#7 Håller med dig =)

Maja
0

Det beror väl på vad man menar.. ;) Men njae, normal för att vara jag!! ;)

Lotta_A
0

hm. svårt att säga. beror ju på vad och vem man jämnför med. Men jag skulle väl säga att jag är normal. Ibland vill jag ha sex hela tiden och ibland inte alls. Men det är väl normalt? :P

demon_sid
0

Allt är ju relativt vad som är under eller över…
Beror ju på ställningarna med …..

Johanna
0

jag är nog ganska normal… oftast..

fast ibland är jag nog bra översexuell… ;)

bubbelbubbel
0

jag är nog under…

Christoffer75
0

Nu när jag är singel så måste det väl klassas som under, men i ett förhållande tror jag nog att det är normalt. Men vad är egentligen normalt då?

Monakilling
0

kanske lite mindre än de flesta tror jag

Freija
0

Jag är nog under strecket, har lite problem med lusten emellanåt!

[Simple]
0

Jag är nog över. Har sex minst 1 gång om dagen.

DubbelE
0

normal, hormonstinn tonåring ;) fast då kanske man klassas som över?…en gång om dagen säjer jag verkligen då inte nej till..

AnneN
0

Jag är normal nu men har definitivt varit översexuell förr

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kinna1
0

Jag är normal……eller jag är kanske lite över hm hm ja du….. nej jag är väldigt normal och lite över ibland Oskyldig

madland_se
0

Det där skiftar lite… Men visst, jag erkänner, jag är en pilsk jävel - men bara för det är jag inte på allt som rör sig.

Ijin
0

Översexuell.. Mer än så säger jag inteFlört

[helenal]
0

Jag är no9g normal… men klart jag gillar sex.Men det varierar=)

Eleri
0

Jag är så där "kvinnligt knepig";-) som har sex lika mycket med sinnet som med kroppen. Är jag ur humör så dalar lusten och är jag på humör så ökar den.

Spiriteye
0

Håller nog med #25

Men jag vill nog ha sex nästan varje dag iaf.. Men som sagt e jag ur humör så finns ju inte riktigt lusten där heller…

skruttan31
0

Håller nog med min kärlek spiriteye,,  Men som sagt var,, när jag är den där hysteriska bitchen,, så kan jag ju säga att butiken även är rätt stängd!!!!

BranDuir
0

#25   du …så är det nog för alla….ialla fall för mig!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ceciliaolucifer
0

Jag är nog över men håller även med #25. Men man kan alltid göra mig på gott humör med lite blottning ;)

Telefonkontakt
0

Innan jag blev gravid så var jag förtillfället under, men nu i 14de veckan så är jag översexuell. Men innan asvackan innan grav. så var jag översexuell då också

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Ittna
0

Hmm , jag kan gissa på att jag är översexuell .. hehe ..

Det är ganska beroende framkallande

chapett
0

Skulle tro att jag är normal - ibland kanske lite under - men visst är det gött med sex Räcka ut tungan

Hanna89
0

GANSKA normal, inte under iaf ;) kanske lite över ibland :D

Sockerbubbla
0

Över :)

CarolineJ
0

Jag/vi är periodare. två veckor i månaden har vi nog sex en gång per dag och sen de andra två veckorna varav 4 dagar e mens så är det lite mer dött. typ var 4 eller 5 dag.

[cancan]
0

#34 hur kan du vara översexuell när du inte ens har haft sex?

Sockerbubbla
0

#36 Jag blir väldigt upphetsad om jag råkar se sexscener på filmer, om det ens räknas som översexuell . Haha

Hoppfull
0

Klart man kan bli/vara upphetsad innan man haft sex?! Många blir sexuellt upphetsade långt tidigare än så utan att veta att det är just det det handlar om. Däremot kanske det är svårt att avgöra vad som är normal sexualitet och inte när man är väldigt ung.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Sockerbubbla
0

Dom flesta kallar mig översexuel, haha.

Karmatarerskanise
0

Hm …

[SharpMissy]
0

#39 Du är ett BARN och bör inte ens svara i denna tråd. Jag råder och uppmanar dig å det starkaste att ta kontakt med din skolkurator.

Mvh

SharpMissy/Sajtvärd

lightseeker
0

#41, tack för det. Att diskutera sex med ett barn, kan även jämföras med sexuellt övergepp. Så jag föreslår att dylika trådar, kanske bör hållas låsta.

[SharpMissy]
0

#42 Jag har inte för avsikt att hålla alla frågor om sex låsta. Lusthuset har skapats för mer djuplodande diskussioner inom sex, medan forumet Sex & Sånt är till för allmängiltiga frågor av lättare natur.

Sex är en del av Relationer och ska jag låsa varenda tråd som har ett sexuellt innehåll, så kommer det inte att locka fler människor till sajten. En sajt med många låsta trådar blir en väldigt liten sajt, eftersom den mesta aktiviteten hamnar där.

SharpMissy/Sajtvärd