Känsligt ämne probl efter sex
Jag vet inte riktigt om det är okej att ta upp det här men jag vet inte vart jag vända mig.
Men när jag har sex med min pojkvänn så gör det inte ont trots att han är ganska stor och jag är ganska liten. Bara vi är försiktiga så är det helt helt okej. Men när jag rider honom så blir det som att jag inte riktigt kan hålla tätt där bak. En gång råkade jag bajsa lite och det var lagom pinsamt. Annars blir det som muspruttar fast dem då inte kommer därifrån. Sen när vi är klara och sexet är över så går jag alltid till toan och spolar rent och ibland händer det att jag får blod på pappret från ändtarmen.
Någon annan som varit med om ngt liknande? usch vad pinsamt.. 
bara för att säkra mig lite… har ni vaginalt eller analt sex? vaginalt förstod jag det som?

Jag tror det är ganska vanligt att det råkar slinka ut en prutt då och då. Kroppen slutar ju inte funka bara för man har sex, och har man tendens till gas i magen, så pyser det ju ut vid " aktiviteter" ;) Visste ni förresten att vi pruttar ca 2 liter luft/ dag? Så om det inte kommer ut när vi är vakna, så kommer det när vi sover…eller har sex. ;)
Prova att gå på toa innan, och eventuellt minska på mat som är gasbildande… Worth a try… =)
vaginaltsex bara.
Försöker att äta sunt och nyttigt :) men det känns så nedrigt.
Tack för det du skrev Pson!