På kvällen i så fall :P Är absolut ingen morgonmänniska! Kvällen och natten är mkt bättre då ;)
Kvällen!

Kvällssex då sover ungarna ju
Morgonstånd har Gun i mun, har ni väl hört? Jag gillar morgonsex. Och kvällssex. Men bäst är sex mitt på ljusa dagen.
(Jag tycker det är ok att ha sex alla gånger där emellan också).
Nymfoman? Nä, det är jag absolut inte!
Jag instämmer på mitt på dagen.. På morgonen kan man iofs va väldigt kåt, men det blir aldrig så bra som när man faktiskt är vaken ;)
Mitt på dagen, på morgonen är jag trött, på kvällen är jag mer på myshumör.. ^^ Men den absolut bästa gången var när pojken var hemma hos mig över en natt, höll väl på från 20-07 lite till och från.. 
När lusten faller på, vilket den gör allt som oftast. Kväll framför morgon, men morgon är inte heller fel i badrum eller dusch t.ex. :D
mvh Martin

beror lite på faktikst… vilket humör jag är på….. :)
tror nog att kvällssex är mer min grej….
morgon sex kan vara mysigt men vill gärna hinna borsta tänder o så innan :)
Jag gillar ALLA tider;P Morgonsex har sina sidor.. men ja, kanske inte så fräch då alltid. Kvälls/nattsex är super great de me.. och mitt i mellan också. Men måste jag välja, väljer jag kväll eftersom man är fräshare då.. enda anledningen
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mitt på dagen ute på altan så grannarna kan höra en sommar dag ……

Tycker bäst om att ha sex på kvällen när man ska lägga sig, ny duschad och god ;D
Morgon, eller tidig förmiddag föredrar jag! Men det är ju så svårt, oftast är man ju på jobbet då! 
Kvällen föredrar jag.
Kvällen är bäst tycker jag
Allt! 
Är väl lite som SharpMissy (#4), dvs. inte nymfoman ;) Nej men alla tider på dygnet funkar fint. Varför nöja sig med en gång när man har så mycket tid? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

närsom hällst funkar bra
Dygnet runt :)

Morgonen är bäst. En underbar start på dagen

Men hallå…… jag har gärna sex alla dygnets timmar helst flera gånger om dagen
såå inte bara kvällstid….

hm morgon om det finns tid för mycket mys…så man hinner vakna…men kväll om det inte blir för sent..hatar att vara trött och bara ha känslan av att jag vill egentligen bara sova..
Morgon stånd har guld i mun!
Morgonsex ingår inte i min sinnevärld!
Jösses… Måste duscha, borsta tänderna och dricka kaffe först! Nä, kvällen, efter en bra dag, när barnen kommit i säng som de ska och maken ligger nyduschad och luktar gott i sängen… då!

Det ena behöver väll inte utesluta det andra……
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Morgon…kväll, middag…..närsomhelst…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Aldrig på en söndag för då vilar jag!!! Nej, bäst är att det blir när man som minst anar att någonting är på gång. Oj, nu bidde det brottom att avsluta här…………oj ……..oj……hej då.

Jag föredrar nog kvällen men kunde man hade jag gärna haft det precis när man har lust när som helst på dygnet ;)

Bah…Bara jag får så är jag nöjd… Både morgon middag och kväll tack..:)

Kvällen. Är alldeles för trött på morgonen. Fast har man sovmorgon så..

Föredrar helt klart kväll eftersom barnen sover då. Men det ABSOLUT bästa är när killen överraskar mig i badrummet dagtid, vilket händer titt som tätt. Fort går det, men så otroligt sexigt och spännande! :-D

Dygnet runt..
Helst helas tiden o lite till,, *he he
nåt fel på mitt i natten.. när man själv inte kan somna…. varför ska man ligga där o vara vaken själv för? 
När var och hur som helst!!
Sex är det bästa som finns
Spelar ingen roll för mig ;)
Morgonen….?????
Jag vill gärna vara närvarande om man säger så…
/Maria
kväll

Jämt haha.. nej men tycker morgon är hett ;P

Båda två*ler*

Morgonen är det "mysigast" men annars är nog mitt på dagen när lusten kommer bäst:)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
När lusten faller på.
Jag är nykär…behöver jag säga mer…nä tänkte väl det…*ler stort*
#41 Ni håller på er och har inte haft sex än???
#42 haha…
/Maria

**ASG**
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Kvällen när alla andra sover fast då brukar jag vara döende själv. Sen är ajg en morgonmänniska fast inte min man :) Men det finns inget skönare än när man vaknar till så där vid 4 å lite sugen o kryper intill å har skönsex. Men jag svarar på kvällen då är man ju oftast fräch å inte luktar gam i munnen :)
Eftermiddagen direkt efter jobbet e en höjdare tycker jag
Dygnet runt tack!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Både och. Så fort möjligheten finns. :)
Om tjejen har varit den rätta har jag vaknat / hon vaknat flera gånger mellan kväll och morgon och då har det blivit några vändor. Helst på morgon eller kväll? Ptja, jag vet inte. En vanlig vardag kanske kvällen är bäst, om man är ledig en dag är nog morgonsex bäst - sådär lagom när solen gått upp och man borde kliva ur sängen.
Ja tycker helt klart Kvällen :)

Kan nog räkna på ena handen de gånger jag har haft sex på kvällen (innan man ska lägga sig). Är så jäkla trött då… Har oftare på morgonen eftersom både jag och min pojkvän är morgonpigga 

Mitt på dagen, typ på lunchen gärna… :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Kvällen.. och jag är kille^^
Allt!
Nä, men morgonsex är trevligt som man tyvärr inte har tid med så ofta
/Christine
#55 det kan vara trevligt ibland…

Det ska va kvälls sex för då är det enklare att somna. hehe ;)

Hm morgonsex eller dagsex…kvällssex om det sker innan tio har lite sömnstörningar så vissa kvällar däckar jag vid nio och andra är jag uppe till 3 på natten…
Nackdelen är att min pojkväns mage inte är för morgonsex…han är alltid lite för hungrig för det..
morgon om jag är bakis…. men om jag är nykter får det va kvällen

Morgonsex, de gångerna man vaknar upp med henne. Just för att hon är sådär naturlig utan smink och utvilad.
Men sen finns det ju inget som säger att man inte kan ha det senare.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

kvälls sällan på morgonen

Någon som kan förklara vad en Nymfoman är? :)

Vadsom helst går bra, bara det inte är morgon. Det har jag inte tålamod till..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Kväll på vardagar och morgon på helger… Eller dygnet runt =P
Kvällen helst, då jag inte gillar att vakna på morgonen xD Men tyvärr är det tvärtom för sambon..

Tja, när man är sugen.. Kvällen är ganska given, men morgonsex slår de mesta..
Äh, sex är kanon när de än inträffar :) Iaf om man har rätt partner :)
Carpe Diem

Min karl är osminkad och naturlig dygnet runt som tur är ;) Nej men jag gillar alla tider. Vill helst ligga och mysvakna om det ska ske på morgen, inte vakna av att det är pang på rödbetan precis, inte mysigt alls och ligga där och inte orka öppna ögonen ens.

#67 Väck mig när du är färdig älskling… hahaha
Carpe Diem

#68 Haha ja, ungefär så :)
Always 
#5 HAHAHAHA, försa du dig robinsnel ;)