Mitt ex skaffat en ny,
Jag gjorde slut med min första pojkvänn för en annan kille. Va super kär i honom. men han gjorde slut med mig fär sex månader sedan. Jga va sjukt ledsen och helt förstörd. kan forfarande tänka på honom. även om vi inte va ihop så länge så va jag kär i honom. Nu igår fick jag reda på att han träffat en ny. Jga blev ledsen inte jätte ledsen, men nu har jag börjat tänka på hur vi hade de och det är jobbigt.
urs… vet hur det är. Men hur blev det, visst hade du någon nu?
Jo jag har någon nu jag vet. Men det e ju lättare för dne som gjorde slut att gå vidare… Jag snackade med honom på msn igår och jag skjrev grattis. han bara till? så skrev jag tjejen. sen skrev jag va glad jag är för din skull, han bara: Tror jag inte du tycker men tack ändå…
Han vet att jag med skaffat en ny.. han s aatt han tyckte jag skulle vänta me det men men.
Vad tror du om att inte hålla på bra kontakt ett tag? Jag behövde distans för att förstå vad vi eg hade och höll på med. Har inte pratat med honom mer än kanske 3-4 ggr sedan det tog slut, och sist var strax före jul då vi bara diskuterade en räkning. tror det är bra..

*harkel*
Du har en ny.. eller hur? Varför bryr du dig ens om hans nya liv? Speciellt inte med tanke på att du blev sjukt upprörd över att din nya kille SMSade med någon annan..
Carpe Diem
Nu får du ge dig Helena, livet går vidare eller hur?? ängna dig åt din nya kärlek istället. Se inte bakåt utan se framåt istället =)
Mvh Kinna
Jag förstår henne dok.. Och känslor är knappast någonting man kan skjuta och döda hur som hellst.

Jag blev också jätteledsen och avundsjuk när mitt ex träffade en ny, trots att jag var i ett nytt förhållande och var riktigt kär. Som sagt var, känslor dör inte bara hur som helst.

Usch jag sitter och fasar för samma sak,det känns som ett race vem hinner träffa en ny först osv..men jag hoppas att det kommer bli jag men vet att det antagligen kommer bli honom…hans längsta rekord är 6månader singel så..Nej usch paniken sprider sig i hela kroppen när man bli så här påtvingat singel och det går kanske fort att säga jag vill göra slut men känslorna dör inte bort så fort. Det känns som vi inte är färdiga med varandra men på något sätt måste man inse att det är så…

känner oxå igen mej i det där. man kan ju träffa en ny och fortfarande ha kvar lite känslor för exet, och då blir det jobbigt när han oxå träffar en ny, även om det såklart går över.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Ja alltså jag ärkär i min nya pojkvänn.Men känns samtidigt tråkigt när ens ex träffar e ny.Inte såatt jag går runt och gråter, men just i det ögonblicket när man får reda på det kan man ju bli lite ledsen.
Fast det är lite dubbelmoral eller vad man ska kalla det. Har man själv partner så har man ingen anledning EGENTLIGEN, eller man borde inte ha en till att bli ledsen. Jag hade blivit glad :) tror jag ;)
Jo men nu gjorde han slut med mig å jag har länge haft känslor för honom. Har nog lite små känslor kvar, men de försvinner me tiden.