Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 1266 ggr
[SharpMissy]
0

Vad tror ni om det här?

Expressen skriver i en artikel om Rollspel.

http://www.expressen.se/sex/1.939204/ha-sex-som-nagon-annan

Har du och din partner testat detta? I så fall, hur funkar det för er?
Ni som inte testat, vad tänker ni om Rollspel?

Jag har diskuterat vid tillfälle med en tjej som ofta gjorde det här med sin kille. Hur de under sexets gång hela tiden pladdrade på om vad de gjorde med varandra, föreställde sig diverse scenarion alltmedan de hade sex. Personligen har jag mycket svårt att förstå hur det skulle kunna funka för mig och SeaHawk. Jag tycker det skulle kännas tramsigt och förmodligen skratta ihjäl mig. Tänk er att SeaHawk kommer inseglande i sovrummet med en läkarrock på sig och med stetoskopet runt halsen. Jag skulle nog inte kunna sluta skratta…. Hemlis

Karmatarerskanise
0

Har inte självförtroende nog för det :/

Martin
0

Hahaha :o)

Jag har inte heller någon större erfarenhet av rollspel på detta sättet.

Har dock med en bunden tjej retat henne med tunga, fingrar och händer medan jag då och då viskat i hennes öra att föreställ dig att en tjej/kille som ser ut si eller så… eller ibland att det är en person jag vet hon tänder på som slickar/smeker/retar henne… Det hade bra effekt :o)

mvh Martin

SeaHawk
0

#2 Du som har massor med rolig rekvisita för att spela rollspel marnyman, bara att prova, tror nog dom flesta tjejer går igång på det, du skulle kanske tillomed få med dej en av firmabilarna hem???

Johanna
0

jag o daniel har pratat om det flera gånger o kommer fram till samma sak varje gång….. vi skulle lixom du förmodligen skratta ihjäl oss o förstöra hela grejen….

Martin
0

#3 Det funkar bra :o) Dock har jag inte fått med mig firmabil hem än. Var hemma om i full mundering dock en gång när jag glömt maten. Tjejen höll på att svimma när jag kom in i oannonserat när hon låg och halvslumrade i sängen :D

mvh Martin

[SharpMissy]
0

#5 Polis, ja! DET skulle jag nog gå igång på om SeaHawk klädde ut sig till…. *dreglar* Särskilt en lite kärv sådan, som barskt beordrar mig att sätta händerna bakom ryggen…. och sen tar han fram sin batong…

Wohooo här flödar fantasin fritt, ja. *asgarv*

Nej, faktiskt, rollspel tror jag inte funkar så bra, för jag vet ju att det inte är på riktigt. Men på riktigt skulle jag gått igång. Kan man kräva att ens man utbildar sig till polis för att utveckla sitt sexliv? *fniss*

SeaHawk
0

Nja, Hur är det Marnyman, kommer man in på polishögskolan med motivationen att man behöver utveckla sitt sexliv?? Man skulle ju kunna tillägga att man på så vis förhindrar att något brottsligt ska hända?!

Johanna
0

haha!!.. så kul.. vore klockrent att ringa skolan o fråga….

[Sajberlena]
0

Hmmm.

Sotare… hmmm….Kyss

[SharpMissy]
0

#9 Jaha, och vad gör du när sotarn kommer? Håller du dig hemma då? *flinar*

Martin
0

#7 Tveksamt om det räcker som motivering :o)

mvh Martin

[SharpMissy]
0

#7 Risken finns ju, (även om jag hellre hade använt ordet Chans istället för Risk här) att om de misstänker att något brottsligt ska ske så kommer en fyra fem snutar ut här och tar hand om mig så att jag håller mig på mattan….

(vafan finns det inte en dreglande smiley att välja på här inne? Jag måste nog maila Sajtägarna om att jag har slut på smileys)

HemlisPenga munKyssOskyldigCool

pson
0

Roll spel tror jag kan vara ganska kul..men man måste nog vara mentalt förbered för att gå in i sin roll, preci ssom en skådespelare, och antagligen helst byta miljö, som att ta in på hotell eller något, så att det blir en helhetsupplevelse….   DET hade jag kunna tänka mig…   byta identitet för en kväll….

[Sajberlena]
0

Jag vet inte, allvarligt talat.

Om maken plötsligt skulle be mig transformeras till Wilda Hilda med rödhårig peruk och pompombollar…. Neeeeeee…. Eller om han skulle komma in iklädd westernhatt, sporrar och lasso -WIIIIIHHHAAAA.

Risken finns att jag skulle garva ihjäl vårt sexliv för all tid och evighet!

Och om man börjar låtsas, vill man återgå till sin "vanliga" partner sen? Eller blir man för evigt tilldömd rollen (Sex ikväll älskling? Fan, hittar inte lassot, får ta det en annan dag).

Nä, måhända är jag tråkig, men jag stannar nog vid "au naturel" tror jag.

White_Trash
0

Skulle gärna testa men killen vägrar. :-(

fotokrafs
0

I viss mån tänder jag till på rollspel, att vara undergiven men samtidigt lite trilsk. Vid de tillfällen får han binda mig ;-)

Tyvärr är jag dålig på att vara den dominante.. har för dåligt självförtroende och känner mig löjlig. Fast det klart att vara överst och snacka lite högstadietyska brukar funka. Flört

Sen tycker jag att man får skratta lite i sängkammaren oxå

pson
0

#12 Är inte denna dreglande? Räcka ut tungan

[SharpMissy]
0

#17 Jag får förmoda att man stängt av alla roliga smileys för mig, eftersom jag inte har den. Jag ser ibland många roliga varianter, men dom är ju inte med på min usla lilla fula lista av smileys.

*buuhuuu* Gråter

pson
0

jo då…   om du klickar på den lilla knappen som det står 100% med en litet förstoringsglas på….så ändrar du den till 75 % …DÅ dyker de andra upp till dig…

pson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla här

Finskan
0

Njaa… inte riktigt provat detta med rollspel och jag tror inte att det skulle vara något för mig… Skulle nog också bli lite fnissig om det dök upp en rörmockare som ska undersöka rören eller nåt. Glad 

Men sen så håller jag med om att det är otroligt hett med uniform! Mums!

[SharpMissy]
0

Ja men -pson- du behöver inte vara såååå övertydlig… *skrattar*

Jag har upptäckt dem men tycker ändå att det är för få smileys. Men jag läser att man på Gerbiler påstår att det bara är att kopiera in de smileys man vill ha. Men jag har testat detta och det har inte blivit bra. Är det så enkelt att bara klistra in dem, så har jag säkert 5000 smileys att välja på i datorn. Nåja, jag ska testa med en gång här.

pson
0

Jag har gjort dagens gärning nu…  hahaha…kanske är det någon annan som inte visste  ;)

Sandra
0

Tror inte det där skulle funka hos oss heller. Jag skulle nog också skratta så allt va förstört.

[SharpMissy]
0

Nä, som ni ser ovan här så funkar det INTE. Detta trots att det är en jpg-fil. Trodde det kunde vara att den inte vill ta .png som är det vanligaste formatet för smileys. Hrrmm… bara för det så ska jag grunna vidare på det här under kvällen…

[SharpMissy]
0

Klistrar in en smiley kopierad från Gerbilers smileybank.

Rolling Eyes

Jaha…. och vad betyder DET nu då?? Varför kan de göra det och inte jag…. buhuuu…..

[SharpMissy]
0

Ja, det verkar som att hon på Gerbiler länkat in alla bilder från ett annat ställe på nätet. Hrmmm… *grunnar vidare*

Blondieisbackagain
0

här är en dreglande smilis

![](/Sites/2e263959-cdbf-49a8-955a-f02012b53469/gaaah smilis =).JPG)

CarolineJ
0

Jag och johannes "leker" ofta men vi använder inte oss av utklädnader.

Leken eller rollspelet blir mer som ett förspel. under själva sexet är vi inte snackiga av oss.