OT - samlar ni på något?
haha, beundrare..?

Möten med människor….och ögonblick!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

jag samlar på änglar.. jag ska snart taturera in en ängel på mitt ben…
På foton! Och pysselsaker:)
Foton här med.
Jag samlar på rosa elefanter och kaniner. 
Med Stjärnljus // Shintaida

Jag samlar på lådor, burkar, bukowskinallar… öhm.. ja, det är väl dom som är störts i alla fall.

#1 tror jag säkert du gör! :P
Hello Kitty är väl det närmaste samling hos mig :)
Carpe Diem

hello kitty också ja! visste att det var något som saknades! :)

#9 Haha.. det ska vara rosa, glitter och supersött.. ;)
Carpe Diem
Jag samlar på handgjorda keramikmuggar från keramiker i andra länder än sverige..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jag samlar på gamla mandelkvarnar i gjutjärn och på krucifix.
/Maria
samlar på filmer(A) annars vet jag faktist inte.. samlar väl inte direkt på något som jag verkligen bestämmt mig för. Men har väla en del saker som de blivit mer utav. Spciellt udda/fula djur i keramik eller vad tusan de är:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kortlekar från andra länder. Kortlekens motiv/bild måste ha något turistigt som representerar det landet.
by the way telefonkontakt,,, flamingoprylar kan du lätt hitta på kitsch och coolstuff.se --- om du inte redan tittat där :)

Jag samlar på bla prydnader
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#14 haken är att om jag köper själv så får jag inte beställa på nätet. ^^
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Hrmm…. 
Sköldpaddor! Fast de är nerpackade i källarförrådet nu, men jag har massor av sköldpaddor i onyx, glas, keramik, tyg, porslin, lera, choklad, plast, korg, smycken, broscher, örhängen, gardintyg…. listan kan göras lång…
Av utrymmesskäl så har jag emellertid numera slutat samla.

Åh, flamingos är roliga! Jag hittade en tapet som var jätteläcker när jag stod och bläddrade bland tapetkatalogerna i färghandeln. Jag tror du hade gillat den Telefonkontakt! =)
Vad samlar jag på? Förr i tiden samlade jag på Sköna Hem tidningar. Hade hur många som helst, efter flera års prenumeration. Jag kunde inte göra mig av med dem! Nu har de gått till pappersåtervinningen, för det var inte så kul att bläddra i gamla nyheter, som jag fick för mig.
Vad samlar jag på idag? Inget som man kan ta på iallfall. =)

jag samlar på kor i alla olika former :D ha hört att det är något som månaga tjejer/kvinnor samlar på..?

#19 då kan du få mig i samlingen ;) Jag är gravid och börjat läcka lite ur brösten så jag känner mig som en ko ;)
#19 Jag hade en kompis som var besatt av ko saker :)
Jag har samlat på kapsyler innan kom jag på nu :)
När jag tröttnade så gjorde jag grytunderlägg av dem :) Blev snyggt!

#21 Har du ngn bild på dem? Skulle vara kul att se kaspylgrytunderlägg =)
Ska försöka komma ihåg att leta i källaren. Kanske ha kvar någon där. Har gett bort de flesta i present ;)
Själv är man en stor samlare av hjärnceller!!;)

#20 haha, ha faktiskt hört flera gravida kalla sig själva ko ;)
#21 okej, tror det är ganska vanligt, iaf är det lätt att hitta ko-grejer det finns ju nästan i varje butik, tycker ja.. :D

#25 ja, då vet vi ju att du har fullt upp.. Med vad undrar jag då.

Nej. Avskyr att ha massor av prylar hemma. Rensar ofta, ger bort (myrorna/vänner) eller kastar.

#28 välgörenhet är bra!
Har länge velat samla på något men kommer inte på nåt bra :)
#30 Jag tycker att man antingen ska samla på något man tycker är oerhört fint, alternativt ska det vara något som är ganska ovanligt. Jag menar, det finns de som samlar på exempelvis grodor, vilket det finns tusentals av, bara man går en vanlig vända på stan. Alltså - det blir jättedyrt att samla för det finns så mycket.
Jag gillade Telekontakts inlägg där hon skrev hon samlade på flamingos. Det var onekligen ovanligt och säkerligen inte så lätt att få tag på, det gör själva samlandet så mycket roligare.
När jag började samla sköldpaddor så fanns det inte så mycket sånt på marknaden, idag tycker jag det finns rätt så mycket sånt = inget kul längre
Min mamma samlade på gräddsnipor i glas, men efter fyra fulla skåp så har hon ledsnat hon med. Min pappa samlade på annorlunda cigarettändare när han levde. Han hade formade som Kvinnor, motorcyklar, bilar, blinkande, lysande m.m. Också en rätt kul grej tycker jag..

Illrar och krashade förhållanden känns det som.

flodhästar… inte aktivt samlande men av någon anledning faller jag alltid för dom i olika former och material så antalet ökar
Elefanter. Det började med att mamma köpte en sån där jättestor porslinselefant till mig. Sedan är det faktiskt hon som fortsatt köpa olika elefanter åt mig
För någon månad sen köpte jag en själv första gången 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar