Relationer iFokus

Relationer

Etikett: sex
Läst 4466 ggr
fettmedkevlar
0

Vad har ni för sexleksaker?

Som rubriken lyder, vad har ni för sexleksaker? Används dom ofta eller håller ni er till er partner(om ni har någon)?

Jag har själv ett par stycken dildosar.
En som är "gömd" i ett "bananskal", man "skalar" den för att få fram det man ska använda.
En "Mullvaden Digger".
En silvrig metall(?)
Och en lila glittrig.

Alla har vibrator förutom "bananen".

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

SeaHawk
0

*host* Jag har ett gummiband… tror jag det är.. med en liten silvrig kula till.

Anna77
0

ska inte denna vara i lusthuset?

SeaHawk
0

#2 nää, leksaker är inte så grovt, nått roligt måste ju alla få läsa om..  Men om det ska beskrivas hur vi anväder leksakerna DÅ får vi nog flytta tråden..Oskyldig

Karmatarerskanise
0

Jag har en bunny. (en mister rabbit fast i mindre modell)

fettmedkevlar
0

#3 Haha, nä jag vill nog inte veta hur ni använder leksakerna. Utan vid vilka tillfällen?  Endast vid speciella? Spontana tillfällen? Kanske ni kommer på eran partner med att använda dom och ni hoppar med i leken?

White_Trash
0

Tillhör skaran som faktiskt inte har någon leksak alls. Är faktiskt inte så jätteintresserad av sex. Gillar det, men har inget större behov av det. Får man säga så?! :-)

Hazelnut
0

Har inga, använder inga..

Men mitt ex köpte en jädrans massa seker en gång som vi lekte med!

Annars så känner jag mig inte alls frestad faktiskt :S

[SharpMissy]
0

#6 Visst får man säga att man inte har något större behov av sex. Vi är alla olika!

Och vi som är *host* översexuella då har ju Lusthuset att hålla oss till, när diskussionerna går överstyr…. *flinar*

Finskan
0

Hmmm… eftersom jag varit försäljare av sexleksaker så måste jag erkänna att jag har en hel väska full med allt möjligt kul. Flört

SeaHawk
0

#9 En hel väska va det ja……  någon speciell favourit då?

Finskan
0

#10 Mmmm klart jag har… jag kallar den för "plutten" en liten klitoriskittlare som går på batterier. Garanterad utdelning varje gång. Flört

Arnedanc
0

Fleshlight

Alex
0

Har inga leksaker direkt… Men lite roliga kläder och annat… ;)

Pojken har en dildo däremot.. ^^ Som han dock hävdar är oanvänd ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

KirkeMandragora
0

Min första dildo var ett riktigt monster - alldeles för stor och grov och i något hårt material. Den kom aldrig till användning. Men jag har en lila kopia av mr rabbit som fungerar perfekt, någon piska, en g-punktstav, en ring med knottror som mannen får ha på sig och diverse småsaker.

Pomperipossa
0

När man kommer in i sexshopen så är man ungefär som ungarna blir i leksaksaffären vid jul… "Wow! Kolla! En sån vill jag ha!"… Av nån konstig anledning så köper man ju det dessutom.. Rosa/blå/lila/rödrosa/hudfärgad är dildosarna…Den rödrosa utan vibrator. Har en rabbit också. Den hudfärgade var den första jag köpte och ingen riktig hit. Hård och plastig och ingen känsla alls.:)

Kinna1
0

Jag har två dildosar en hudfärgad och en i guldfärgad. Men använder dom inte, tycker bättre om äkta vara Glad

[SharpMissy]
0

Jag har ett flertal leksaker av varierande färger och storlekar. Man kan säga att jag har minst en representant i varje kategori. Vi använder dem inte så ofta, utan bara lite då och då för att det är mysigt. =)

Velepa
0

2 dildos med vibb, en som är vattentålig ;)

thilda-
0

har en!!! :D ser ut som ett ägg :P

Denna kommentar har tagits bort.
Matiilda
0

Två vibratorer och en sjuksöterske uniform:O

Liss
0

usch, och jag har fooortfarande ingen sexleksak:( vill ha, men har inte råd med sånna utgifter:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vannillia
0

nu har i allafall jag lite leksaker… var inne i en butik här på nätet och kunde inte låta bli… det blev ett trådlöst vibroägg och en ny dildo… hm.. en blå??!! tja.. det var ju egenligen ägget jag var ute efter ..

*fnissar* min man har fått fjärrkontrollen.. som de flesta karlar så gillar han ju fjärrkontroller..

skruttan31
0

Min käras tung piercing!!! HA HA HA

skruttan31
0

HALLÅÅÅÅÅ;;  HUR KOMMER MAN TILL LUSTHUSET????????????????????????????????????????????????????????+Cool

Vannillia
0

Lusthuset?! åhh.. visst ja.. det finns ett sånt oxå.. jag hjälper till att leta..

skruttan31
0

#26# har hittat .. fanns på start sidan,, Men tack för hjälpen,,

Linn
0

#23 Vad kostade det trådlösa ägget? Har letat efter ett sådant själv.

Jag har ca 20 st olika. Kan väl också säga att jag nästan har en inom varje kategori.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Sussi87
0

Har en dildo :)

Smex
0

fick en massa av mitt ex. Han ville speca till sexlivet och inte mig emot.

Har väl två stora dildosar och en massa små lady finger. Hälften trasiga. =P Fråg mig inte vad jag gör med dom, för det funder jag också på ibland =P

Kizz
0

"2 dildos och ett ägg

Ledin
0

i godislådan har vi dildos i olikavarianter,strapon aldrig vågat andvända,lite oljor,handbojjor ja lite av varje ska fylla lådan med lite mera godis.

Eleri
0

Jag har en delfin*ler* En lila men flera olika vibrat-funktioner. Vissa låter så roligt att jag inte kan använda dem*S*

[SharpMissy]
0

#33 *asgarv* Du har aldrig hört talas om glad-porr? *fnissar*

Eleri
0

#34 Ihihihih jo förvisso, men frågan är om det ens kan bli gladporr så som vissa ljud vibrerar*S* Önskar att jag kunde skicka en ljudfil, du hade legat dubbelvikt av skratt*lovar* hahaha

SeaHawk
0

#35 Men alltså, ska du undanhålla oss denna glädje? Det är väl bara att skicka en ljudfil??? Snäääälla?

Eleri
0

#36 hahahahhahaah….vi får väl se vad jag kan göra;)*fniss*

Thesaint
0

Cucumbers.

Ittna
0

Jag har en svart dildo med vibrator

Velsan
0

olika vibratorer, dildos får jag inte ut nått av, kan inte få orgasm av penetrering :) Och en buttplugg :) används tillsammans med vibben enbart, eller med vibben och partner :)

White_Trash
0

Haha, refererar till mitt inlägg #6 där jag skriver att jag inte har några sexleksaker. Gissa vad jag fick i julklapp - en hel låda med div. Hemlis

Ja ha, så var man ägare till sexleksaker då då.

[SharpMissy]
0

#41 Hahah, gratulerar! Utforska dem länge och väl, gärna också på egen hand. Man lär sig snart vilka man tycker är skönast och får några favoriter. =)

Denna kommentar har tagits bort.
Telefonkontakt
0

Jag har en svart dildo med vibrator (men den var dålig)

och en svart stav med kedjor i, Jättefin att ha som bokhållare ;) vibrator i.

Diverse piskor som jag har använd nästan bara som accesoarer till kläder.

handklovar, accesoarer som ofast och ett par fotbojor som jag aldrig har använt.

Sen så var det inge mer. Använder allt med partner, aldrig utan honom. Han är ju min största sexleksak ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

stefan83
0

En buttplug.

Hennum
0

jag har 2 dildosar. den första, som är aningen förstor fick jag av en kk och den andra, som är lite för liten fick jag av några kompisar i julklapp. :P vibrator på båda.

funderar lite på vad jag ska köpa för roligt till dem tillbaka… de fyller år snart. och försöker komma på något halvbilligt och inte för stort för det ska skickas med posten.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

CamillaS
0

Har inga sexleksaker, men nog har tanken slagit mig om man inte ska skaffa ;) fast bor ju fortfarande hos mamma då min ekonomi är väldigt dålig, så, nja det får nog vänta, finns ingenstans att "gömma" dom :P

BranDuir
0

hehe…två…och båda är de medfödda…*S**S**S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Liss
0

#47 Vore väl trevligt för din mor att höra ett härligt durrande när hon sover;)

CamillaS
0

#49 ha ha nä.. pinsamt :P

baby-lovedoll
0

jag har en rosa vibrerande borste (ser ut som en stor puderborste), jätte kul å använda med killen :)

sen har jag en liten guld dildo i metall med vibrator (favorit).

Och så har jag lite andra småskaer som handbojjor m.m.

CarolineJ
0

en bunny, en vibrator. måste dock säga att bunnyn mest samlar damm. men vibratorn uppskattas av både mig och mannen.

fettmedkevlar
0

#22 HAR DU INGEN? nästan så jag känner ett tvång att köpa dig en!

ChristineL
0

Jag har en liknande Mr Rabbit, fast jag tror den heter vibro squirm, fungerar jättebra! Och så har jag en anka som bara vibrerar men den är vattentät också och det kan ju vara trevligt ;)

[BeautifulPink]
0

Vad är Lusthuset för något?

[mia-38]
0

Först hade jag en vanlig….ni vet den som verkligen liknar en penis…men det var för j…ä tråkig..heheheh…Så var en kompis och jag på ett sexleksparty. Fick se denna och det blev kärlek vid första ögonkastet…hihihih….En rabbit….Kan bara säga *wow*

Almatari
0

Dildo ena sidan för musen å den andra sidan för analen är kulor på ena sidan, Buttplug, Rep, Piskor, Gagball, Ögonbindel, stearinljus, Tigerbalsam, Klädnypor. Finns hur mycket som helst man kan leka med. Vill ha en åtta svansad piska också, alla våra leksaker används på mig, eftersom jag är undergive under lek *mysigt*

Sarah
0

ÄLskar mitt ägg… däremot har mr rabit kaserats. Gillar inte alls!

MimmieM
0

MimmieM är tråkig och har inga sexleksaker!

Carpe Diem

Linn
0

Jag hade sexparty hemma i helgen, beställde då en butterfly som jag får om en vecka.

Linn

Liss
0

Fusk!'^^

MimmieM
0

#60 oh, är inte det de som man kan knyta fast runt höften :)

Carpe Diem

emsems
0

har en rabbit, men använder den inte… jag leker hellre med karln min =)

Linn
0

#62 jomensan! Ser spänt fram emot att få prova den.

Linn

Almatari
0

#63 Leka med karln din kan du väl göra ändå, det är ju underbart att använda leksaker som en del av sexet.