jag måste sluta tänka på henne
Asså… Jag är i stort sett besatt av en tjej.
Isabel. Har träffat henne en gång, men pratat med henne en massa via internet och telefon.
Jag har berättat att jag älskar henne. Det gör jag utan tvekan.
Jag tänker på henne hela tiden… Och ibland så drömmer jag även om henne (då är jag är som lyckligast)… Och när jag träffade henne… Jag tänker på den dagen om och om igen.
Men jag vet att hon inte har samma känslor. Hon har inte sagt det. Men det märks. Hon bryr sig knappt om mig, men jag skriver jämt till henne.
Även när hon vet att jag mår dåligt (skriver det mesta på bilddagboken), så reagerar hon inte alls.
Allt jag vill är bara att veta att hon bryr sig. Men det gör hon inte. Och jag… Jag kan inte gå vidare, jag är fast. Jag gråter och gråter fasst jag vet att det inte tjänar något till. Alla säger att jag ska vänta för jag träffar den rätta till slut.
Men jag orkar inte vänta, jag har gjort det länge nu. Ensamheten är smärtsam. Det gör så ont. Jag skulle göra vad som helst för att få ha henne här… Vad som helst…
Vet hur olycklig kärlek känns. Det gör ont och det känns så ensamt och hopplöst.
Tyvärr är detta en sak de flesta får uppleva, och det inns inget man kan göra åt det. Man kan inte tvinga någon att bry sig eller att tycka om en. Du får härda ut. Det som inte dödar dig gör dig starkare heter det ju.
Du KOMMER hitta någon annan. Kanske imorgon eller om nått år. Det vet man aldrig. Men livet är inte slut nu! Tänk på det även om det kan kännas så!

känner igen mig i varje ord..

jo, samma här. så satans jobbigt det är.
håller med Hera, även om det sällan hjälper särskilt mycket när man är mitt uppe i det.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Jag tänker så som hera berättade. Men just nu hjälper det inte.
När jag väl blir ledsen eller arg så blir jag som en helt annan person. De nära mig känner knappt igen mig. Och jag ställs helt in på att skada mig själv, att allt är mitt fel osv.
Hon var en stor mening i mitt liv. Jag behöver någon att ta hand om, mer än illern dårå… Då slutar jag tänka på mig själv och mina problem… Men utan henne så går det inte…
har du sagt till henne va du känner? fö--r hon har ju inte sagt till dig att hon inte eintresserad av dig…
#5 Har sagt det 3 gånger… Utan något vidare svar, hon börjar bara prata om något annat..
Tokage det finns en anledning till att hon snackar bort det. Jag skulle gissa på att hon tycker att det är jobbigt. Antagligen inte lika jobbigt som dig, men det är inte kul i hennes sitts heller. Jag tror inte att hon är kär i dig just nu. Du gör nog bäst i att släppa det.
Jag var med om något liknande. Men mitt var Irl. Jag kunde inte heller säppa det. Hon var allt och så jävla perfekt. Det sluta med att hon tröttnade på mig och sa att hon aldrig mer ville se mig. Jag blev så klart förkrossad men det dröjde inte länge innan jag kom på andra tankar.
Men vill du ha kvar henne som vän så får du nog vara försiktig. Nu vet hon att du är kär i henne och du behöver inte tala om det mer. För dig är det skönt att säga att du älskar henne men för henne är det jobbigt att höra.
oo jag känner mig så elak nu men tyvär är det den ända lösningen jag ser:'(