Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 2124 ggr
Karmatarerskanise
0

OT Vinnarlåten - Musikvideo

Här är Perrelli med vinnarlåten.

http://hd.se/webb-tv/2008/05/09/haer-aer-charlotte-perrellis/

Snart är det dags igen.

Karmatarerskanise
0

Jag tycker videon är ganska tråkig.

Undrar om vi kommer med i finalen eller inte.

emsems
0

men så grymt trist video…. Snaaark

[SharpMissy]
0

Jag FATTAR inte hur de tänkte när de gjorde videon??

Låten är bra, Charlotte är skitsnygg, men de kunde gjort videon sååå himla bra. Men icke! Det var jädrans synd.

[Vargnatt-]
0

Jag har aldrig gillat låten, och den där videon gjorde allt bara värre

Velepa
0

Kass låt, kass video. Och ja tycker oxå att hon ser ut som en transa.. Så ja tror vi kommer sist.

Liss
0

Hahaha! Jag som inte har nått ljud såg de skit kul ut för^^
Snacka om egomusikvideo. Enbart massa lustiga klipp på henne om och om igen:P

Och jag tycker heller inte om musiken:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[SharpMissy]
0

Jag tycker i vart fall det är dumt när de skriver att hon skulle vara plastikopererad, för att hon har ett så speciellt utseende. Men hon ser faktiskt UT så.

Zpookey
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nä…det gör hon verkligen inte. Hon har inga sådana läppar i verkligheten. Alltså….botox gör tjejer så jävla fula (ursäkta språket).
Det ser ut som att de kan kyssa älgar eller sprungit rätt in i en dörr. Hon var myyyycket snyggare utan botox.
Alla vill ha Angelina Jolies läppar och alla går på plastikkirurgernas skitsnack….det går inte att få sådana läppar på konstgjord väg.
Jag ber verkligen jättemycket om ursäkt om det är någon som har botox i läpparna här inne men det ser tyvärr bara utvecklingsstört ut.

Jämför bilderna här….inbilla mig att läpparna i videon inte är fyllda av botox.

Länk till bild utan botox

Dröjer nog inte länge förrän hon ser ut som Vikoria Silvstedt…(och det är ingen bra sak)

Nä…Charlotte Perrelli var bra mycket snyggare "förr"

[SharpMissy]
0

#8 Jag är bara oerhört nyfiken på var alla får det ifrån, att hon använder botox? Jag vill gärna läsa en artikel om det, i så fall. Visa mig gärna.

Tvärtom så har jag läst i en intervju att hon är rädd för sådant som botox, för att det kan förstöra mimiken.

Karmatarerskanise
0

Hon är snygg tycker jag. Fast jag undrar hur hon ser ut utan allt smink :P

[Vargnatt-]
0

Jag kan int med hennes utseende, ser så stel ut, inte äkta tycker jag.

Liss
0

Tycker hon har precis likadana läppar som förut. De är ju bara smink?^^ Man kan göra de mest lustiga med smink.. jag kollade på videon igen lite grann.. och hon har alltså läpp pena säkerligen med massa lipgloss som gör att dem ser fylligare ut. Så gör ju en hel drös med människor just för att få mer pluttmun. Så jag kan faktist inte förstå varför man skulle säga att de var botox? Vart har man fått de ifrån isf?:)

Bara några tankar, för övrigt tycker inte jag heller att hon är speciellt vacker. Hon är väl rätt alldaglig. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[SharpMissy]
0

Även om hennes utseende inte ser äkta ut, så är det ju så hon ser ut. Det är ju rent taskigt, egentligen. Hon kan ju inte hjälpa hur hon ser ut. Jag kan säga att hon är väldigt lik sin mamma, som jag känner. Därför protesterar jag å det vildaste, att man påstår att hennes utseende skulle vara konstgjort. Hon ser liksom UT sådär.

Det har så länge jag kan minnas, hackats mycket på Charlotte i diverse forum. Folk stör sig på allt möjligt. Allt från hennes utseende, till att hon klarar att förena sitt yrkesliv med sin mammaroll. Att hon kan hålla sig fräsch. Att hon är en vanlig morsa med båda fötterna på jorden, men ändå vara kändis. Att hon älskar att städa, baka och vara med sina barn. Jag tror det sticker i ögonen på folk. Man får inte vara så perfekt och ha en sån karriär, en sån kropp och en sån sångröst. Det är nog den svenska avundsjukan som gör sig påmind…

[Vargnatt-]
0

Att hon kombinerar familjeliv och karriär stör mig inte alls, bra gjort av henne om hon orkar med det :). Men hon har ett utseende jag inte kan med bara, äkta eller inte, så tycker jag inte om det.

MimmieM
0

Kanske hon kunde få på sig lite kläder som hon kan röra sig i? En plåtburk runt magen och jag hade inte heller varit speciellt gracil..

Carpe Diem