Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 1726 ggr
mamman65
0

Min son är homosexuell

Hittar ingen avdelning här där man kan skriva om det, tips?

[mia-38]
0

Hej…

Hur gammal är din son?

ChristineL
0

Vad vill du ha för tips? Finns ingen anledning att behandla honom annorlunda eller vad är det du hade tänkt dig? Det är bara att acceptera och vara glad att han är sig själv.

[mia-38]
0

Håller med #2…….

Acceptera läget som det är. hade min son varit det då hade jag älskat honom precis lika mycket ändå. Det är ju kött och blod. Stötta honom….

MVH Mia

skrollan
0

Tror att hon kanske har menat vart hon ska lägga tråden på själva iFokus för att möjligtvis kunna skriva av sig mera?!

pson
0

#0 Kanske under rubriken  " Familjerelationer"?  =)

Karmatarerskanise
0

Det är flyttat till familjerelationer :)

Zpookey
0

Är det inte lite konstigt att man kommer in i ett forum…skriver en ganska "tung" rubrik och sedan inte kommer in mer? Och det är det enda inlägget personen gjort i hela iFokus. Det känns inte som en grej man hade gjort som första sak innan man lärt känna forumet lite. Jag tycker att det luktar troll.

Lotta_A
0

#7: Behöver det ju inte vara.. Hon kanske har läst lite på forumet utan att bli medlem. Och nu behövde hon kanske prata av sig så då blev hon medlem så att hon kunde skriva ett inlägg. Man kan ju inte skriva på iFokus om man inte är medlem. Fast man vet ju inte. Får se om hon skriver något mer i tråden…

skrollan
0

Kan vara så att hon inte haft tillgång till internet ännu. Att hon vart inne och läst på forumet och nu skapat en användare för att skriva av sig. Och dessutom kanske det är lättare att prata av sig om folk inte vet vem man är. Tror absolut den kan vara en seriös person som fårr hinder eller glömt bort tråden.