tillfälliga sexuella förbindelser
Hej allihopa!! Jo det är så att jag gör ett arbete om prostitotion/trafficking i skolan och skulle vilja ha era åsikter om vad just ni tycker om tillfälliga sexuella förbindelser.
Så vad tycker just du om tillfälliga sexuella förbindelser?
Motivera gärna ditt svar
Tack i förskott / Lissi

oj, du kan väl inte sätta trafficking och frivilliga sexuella förbindelser i samma mening och sedan jämföra dem????

nej nej det gör jag inte heller, jag jobbar med prostitution där jag i vissa tillfällen fördjupar mig i människohandel.
Jag har aldrig sagt att det är en frivillig sexuell förbindelse eftersom att det är svårt att veta om de prostituerade säljer sig frivilligt eller inte. Det jag menar att jag undrar är om vad ni tycker om tillfälliga sexuella förbindelser med en protistuerad överhuvud taget. Det är ju svårt att säga om det är en människohandels offer eller en som vill prostituera sig frivilligt.
Läs lite åsikter i tråden "diskussion -prostitution"
Nu skulle jag aldrig få för mig att betala för sex överhuvudtaget.
Men om jag skulle gjort det, så skulle jag garanterat inte rört gatflickorna oavsett hur billigt det var. De är om inte alltid så oftast narkomaner som inte har något annat val utan måste jobba ihop pengarna till sitt pulver på det sättet.
Bland de på nätet så fanns det enligt någon undersökning jag läste en hel del som inte är narkotikamissbrukare utan snarare "kapitalmissbrukare", som vill ha en högre levnadsstandard än vad deras normala ekonomi kan erbjuda och då tar de bra betalt och säljer sig t.ex. via nätet. Prisbilden är en helt annan än den på gatan.
Skulle jag få för mig att köpa skulle det bli av en av "nättjejerna" då jag tror det är större chans att det är frivilligt och att hon själv får pengarna (samt är frisk). Å andra sidan skulle jag, som jag skrev inledningsvis, aldrig få för mig att betala för sex.
mvh Martin
Länk till "Diskussion - Prostitution" här på RiF.
mvh Martin

Jag har alltid tyckt om mina tillfälliga kontakter… Men motivera det vet jag inte om jag vill göra…. Don't kiss and tell… du vet…

tack, oj jag hade inte tänkt på den tråden tack

Har oxå tyckt om att ha tillfälliga kontakter ;) ragga, ligga och gå hem och sen vakna själv. Mycket trevligt. Men nu nöjd i mitt förhållande.