Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 5339 ggr
emsems
0

Har du haft sex ute?

Var? Hur gick det? Kommer du göra det igen? Tips och råd inför sommarsäsongen ;)

CarolineJ
0

jovisst har det hänt. balkongen e en favorit. vi har ganska många parker i malmö med många gömställen hehe så det är inte nån speciell risk att nån ska se. stranden är såklart också populär. kanske inte så lätt med samlag i provrum i butiker men man kan göra annat :)

allra lättast är det såklart när man har kjol på sig :o)

emsems
0

På balkongen… har ni insynsskydd då eller? =)

Jag har varit lite här å var… Hm.. på en stig (fullt synlig just vid ett universitet, vet inte vad jag tänkte riktigt), i en bubbelpool (där massor av folk satt bredvid, men vi var smidiga), på en buss och ett flyg, men det är ju inte utomhus.. i en bil… hm.. kommer inte på fler nu..

CarolineJ
0

vår balkong e helt öppen hehe.

jo flyget till london har jag också haft kul på.

och havet kom jag på, konstigt att jag glömde det för det va nog det skönaste jag gjort utanför lägenheten.

ChristineL
0

Ja, det har jag. På en klippa nära en strand. Det var riktigt mysigt men vi var så jäkla nervösa att det skulle komma nån trots att det "aldrig" är nån där :P

Liss
0

Jamen.. fanns de ännu en tråd med de här^^

Ja vi tar om de då.. På balkongen- två olika, på ett fält, på en kyrkogård, bakom en buske, i en park/lekplats.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

decrepit
0

humm.. Gräsmatta utanför bostadshus en sommareftermiddag… kyrkogård, buskage, lekpark, balkonger, tält med mera..

SaraC
0

Japp. Men nu är jag för gammal för att hålla på med sådant Oskyldig

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

Haha du är ju knappast för gammal för sånt, det är man väl adlrig ;)

Tina-A
0

Olika skogar ett par gånger och oralsex på bussen

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

MimmieM
0

#7 *lol* Pfft, ska man ta det som en pik? Att vi gamla ska sitta inne på sofflocket medan ungdomarna får allt det roliga Skrikandes
Haha.. Aldrig! Gammal är äldst ;)

Carpe Diem

SaraC
0

Haha nej, jag känner mig bara det just nu Räcka ut tungan Men det är klart jag inte tycker det Skrattande

MimmieM
0

Jag fattade det Flört Men det var ganska kul ändå! 
Haha, tala för dig själv. Jag är fortfarande ung och viril. 22 and still going strong! Haha..

Carpe Diem

[Vargnatt-]
0

På stranden, i en sjö, på en bänk, i skogen :P

AnneN
0

I havet, i en sjö, på sandstrand (ingen hit), i skogen, på en gallertrappa i ca 30 minusgrader (kallt), har säkert gömt/förträngt nått också

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
0

#13 Jag med. Egentligen Flört

Buffaomini
0

ute i skogen. ingen större tanke bakom de
visst kan jag göra de igen..

Zpookey
0

Usch, fy, nej, urk. Sex hör hemma under täcket med neddragna persienner och släckta lampor…och absolut inte innan äktenskapet

Sen vaknade jag och insåg att det var en mardröm.. :p

En strand, en skog, en bil, en balkong, en gästsäng i samma rum som andra gäster…och lite annat….

fettmedkevlar
0

på en skoter(snöskoter) mitt ute på torneälven i -30(ska tilläggas att vi blev fotograferade av japanskaturister), i en park, på en buss, skog, altanen, på en bro och på en cross.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

EmmaG
0

_# 2 skrev; i en bubbelpool (där massor av folk satt bredvid, men vi var smidiga),

#18 skrev; på en skoter(snöskoter) mitt ute på torneälven i -30(ska tilläggas att vi blev fotograferade av japanskaturister),_ 
----------------------------------
*lol!*

Vad jag kommer på rakt av nu så i en buske på ett relativt offentligt berg, oralsex på en väldigt offentlig naturplats, på en klippavsats vid en sjö, och oralt mitt ute i skogen.
I övrigt så på makens mormors 80års kalas Generad

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

etteko
1

Nog har jag. I en lekpark, i en park mitt i en norsk stad, på motorhuven på en parkering vid vägen, i några busshållsplatser på en roadtrip, i bassängen i badhuset, i ett flygplan, i en ark med två andra, vid ett stort troll som står längs e10:an. På asfalten på motorvägen vid uppsala, det var lite bilar då. På en brygga, på klippor vid havet där det hoppade tumlare runt om oss, i en segelbåt med två andra rumskompisar, på ett fjäll, på skoter, i bilar vid olika tillfällen, i trappan på en restaurang, mot en konsumvägg, på en väg som gick i luften över en motorväg- mot räcket. Har även suttit i famsätet i bilen i rusningstrafik i sthlm och kommit pga mitt ex. På en klippa vid tullenmellan sverige-norge, i ett tält bredvid en vän, på balkongen, i piteå havsbad, på en bajja-majja på kirunafestivalen, i olika trappuppgångar, på ett skoltak..

Det var äl det tror jag.

Karmatarerskanise
0

Jepp de har jag. Men inte med nuvarande kille, så jag håller nog tyst ;)

[mjuue]
0

Haft vid vattentorn o stenbrott :P konstiga ställen i know hah.. men ingen såg iaf ;P men de e spännande ..

CarolineJ
0

hade sex på balkongen idag faktiskt. vi la ut en madrass och sen efter låg vi där och mös. helt underbart.

Liss
0

#23 De lät faktist väldigt mysigt.. när jag haft sex på balkogen har de liksom vart kallt golv^^ hehe

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

tommytoe
0

Ja, vid stranden. Kanske på något mer ställe, minns inte. Lite pirrigt, men spännande också. Kanske händer igen.

Sovgott
0

Ja, det har hänt. Barrskogen var väl den minst trevliga upplevelsen. Fy vad barren var stickiga!

[mia-38]
0

Jag har haft sex på en utetrappa…i en bil…nercabbad….på en äng….bakom en bil…..

Hoppas på att förnya detta..hahahahah…med andra ställen nu i sommar…fniss…

Velepa
0

Yee, vi åkte hem från sommarstugan. Killen vart kåt och fick mej de å. Så vi vikte av på en skogsväg och gjorde de på och i bilen. Spännande. Kommer att hända igen..

Ittna
0

Japp. Har haft sex ute i en bil, det var mysigt.

Sara87
0

Jag är oskuld så jag har ju inte haft sex än XD Men visst kan jag ha det ute om det passar :D Verkar va mysigt å lite spännande sådär.. ;)

ANBC
0

Jajje men, jätte mycket.

;-)

ladysurprise
0

De har jag med haft ^^

Nattali
0

har bara haft det en gång, ute på en grillplats ^^

[mjuue]
0

De har man jue haft några gånger ;D det funkar bra tycker jag..
spännande o så som ni också säger här.

3v3r
0

brevid en busshållplats o ute i skogen de e väl dom av alla som klassas som "helt" utomhus xD rekomenderar inget av dom ^^

fridaas
0

Jorå det har hänt iaf en gång. Efter att ha suttit och grillat på en vit brygga, gick vi i väg till skogen medans de andra gick tillbaka tror jag.. 4missade samtal, av undrande moster och han jag sover hos jämt och ständigt, kom vi tillbaka, för att överrösas av frågor, så då gick vi igen, fast till bussen för att han skulle hem till Skogen.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

SLennartsson
0

Jodå, det har ju hänt. Ska nog inte nämna vart. ^^
Men jag tycker det är jättemysugt! :)

Johanna
0

flera gånger!

bla i Kaknästornet..

kommer absolut göra det igen, inte där kanske men :)

RC70
0

i en vovlo 855 utomhus ?

Stinko
0

Haha, den här tråden fick mig ju att komma på saker jag helt hade glömt bort..

Har haft sex i en bil uti skogen och i ett parkeringshus.. överbevakningskameror överallt i parkeringshuset… heh…. tänkte vi inte på då. Skrattande

tindra21
0

Ute på en filt häromdagen! Det är hur mysigt som helst:)

decrepit
0

Justfan, Parkeringshus hade jag glömt bort.. det var längesedan det… Blev avbrutna av några som skulle hämta sin bil.. typiskt av vanligt folk att parkera sådär mitt där man ska ha sex..

fettmedkevlar
0

har fått fram en massa undanträngda minnen..

folketshus toaletten på kirunafestivalen, tärendöbron, i samma rum som min kusin, i en liten sketen epatraktor, i ett båthus, på en publik brygga i norge & på någons bakgård.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Martin
0

Har när jag jobbade kört upp jämte en bil som stod väldigt konstigt till, mitt i svarta natten. Längst bort från en affär, inne på en stor parkeringsplats. Intill kolonistugor. Där det ofta har varit inbrott.

Bilen såg helt tom ut, men när vi var jämte den så tände vi sidostrålkastaren för att få en uppfattning om det var en "busbil" eller inte. Trots att våra rutor var uppdragna, och den andra bilens rutor var uppdragna, så ringde skriket från tjejen (eller om det var killen) i våra öron i flera minuter. Det var ett par som - vad det såg ut som - låg i en 69:a i baksätet :o)

Själv har jag också erfarenhet av bilar. Dock inga bra - har varit för små bilar för att det skall bli bekvämt :o)

mvh Martin

Velepa
0

oj oj, kan avslöja senast idag. Smög upp i skogen vid hästhagen med killen.

tindra21
0

Oralsex i bilen utanför centralstationen i Lund i förrgår, väldigt trevlig med risk att man kan bli påkomnaGenerad

Martin
0

#46 Du verkar gilla offentlighet :o)

mvh Martin

Karmatarerskanise
0

Men tindra då! :P Tänk om din dotter hade sett de!

tindra21
0

mmm mysigt ju, hade hoppas att det händer oftareSkrattandebara

[LucyInTheSky]
0

på en filt ute i trädgården hos svärmor =).. Inte bäta stället kanske =)

kissan78
0

Har gjort det lite överallt men dem ställe som jag minns bäst är i en pool på ett hälsohem o under en gammal upp-o-ner vänd eka när det blev störtregn under en picknick ute vid en havsvik.
Att göra det i vatten är klart härligt! Har gjort det i alla vatten jag kommit åt. ;) Övriga ställen med. Men det var länge sen sist…:(

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

CarolineO
0

När jag oxh exet förlovade oss i Holland passade vi på i en dunge  =0)

Achatina
0

Oh ja fast det var höst, natt och förmodligen kallt och obekvämt…