Relationer iFokus

Relationer

Etikett: allmänt
Läst 2836 ggr
Sooof
0

Vad ska man köpa till sin student-pojke?

Ja, vad ska man köpa till pojkvännen som tar studenten på torsdag? xD

Karmatarerskanise
0

Några snygga Öl glas slår aldrig fel tycker jag. Eller snapsglas.

Finns jättesnygga som han som är med i sällskapsresan har gjort. Kommer inte på vad han heter just nu ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Sooof
0

#1 Smart tack!

Något mer förslag?

Aviendha
0

Svår fråga.. Hmm. Något stort han önskat sig eller nå han ska göra inom kort? En resa tex, som du kan ge presentkort på en bit, eller liknande?

Ett armband kanske, med en personlig ingravering? Min kille fick foto av mig + dåvarande illrar när han fyllde 25, min Avatar är från då, lite mer lättklätt blev det med hehe. Proffesionell fotograf, långt minne för oss båda..

abbis
0

Köp ett tuffft smycke från Pilgrim eller arts &craft.

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Sooof
0

Hm okej.. tack för hjälpen:)

Sooof
0

#4 Det där med tatuering låter ju roligt :) hur gör man då, säger man bara "Jag ger dig pengar till en tatuering"? xD

Och vad kostar det på ett ungefär? Har inte så himla mycket pengar precis..

Karmatarerskanise
0

#8 En tatuering kan kosta allt från 500 och uppåt. Det är dyrt.

Sooof
0

Okej va kul :)

Synd bara att jag inte har råd xD… men det va en jäkligt smart idé

Ingen som har fler tips? :) Jag har så dålig fantasi så det inte är sant.. sitter här och funderar och frågar alla mina kompisar xD

Karmatarerskanise
0

Önskar han sig ingenting?

Sooof
0

#12 Det enda han säger är att han inte behöver något för han har mig xD men jag vill ju ändå köpa något, gärna något som skulle överraska men helst inte något över 200 kr heller… Känner att jag är jobbig nu, men har verkligen idétorka.

Karmatarerskanise
0

Ett silverarmband kostar ett par 100kr. Är inte det ngt av intresse?

Sooof
0

#14 Jo det är ju en jätte bra present, men han är nog inte riktigt den "typen" som har armband om man säger så.. Även fast det är en fin present.

Karmatarerskanise
0

#15 Då får du göra så att han blir den typen ;)

Haha nä. Men hushållssaker är ju ganska vanliga studentpresenter.

Sooof
0

#16 Hahah jaa precis, det kan jag ju alltid göra!

Nu berättade jag för honom om att jag kunde ge honom en tatuering. Han tycker nog att det var en bra idé och dessutom kommer jag ha råd med hela tatueringen eftersom att han ändå vill fundera på vad och vart han ska göra den :)

Tack så jätte mycket för alla tips!

Karmatarerskanise
0

Kul :) Se nu bara till att kolla upp tatueraren ordentligt :)

Sooof
0

#19 Jadå det ska jag göra! :)

Sooof
0

Förresten, för att ha något att ge honom på torsdag så tänkte jag köpa en blomma i alla fall! Jag kan absolut ingenting om blommor eller vilken färg man ska ha så.. Tips? :)

Karmatarerskanise
0

Jag köper alltid det jag tycker är fint. Men en ros är vanligt att ge. En ros med ett snöre så han kan hänga den runt halsen :)

Sooof
0

#23 Oh va bra okej :) kan man köpa snören i blomsterbutiker eller?

Karmatarerskanise
0

Ja det är bara att be dem knyta fast rosen i ett presentsnöre :) Det är möjligt att dom redan har sådana fixade eftersom det är studenten ;)

Sooof
0

Okej va bra! Tack :)