Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 3003 ggr
fridaas
0

OT. Han är bortrest och jag saknar..

Patrick åkte idag till London, ska vara borta i 4dar. Vi är inte tillsammans eller någonting utan har väl bara ett kkförhållande typ och sover tillsammans ofta.

Han har inte haft tid att träffa mig sen i tisdags enligt han själv, innan sågs vi alltid flera gånger i veckan utan att egentligen göra någonting, bara kolla på film eller bara exestera i varandras närvaro.

Nu sitter jag i hans tomma lägenhet, skulle egentligen festa med några från klassen men det blev inställt av olika anledningar och sen sova i hans lägenhet.

Nu är det bara tomt och tyst, inte ens en dammtuss på golvet :O Och jag vet egentligen inte vad det är med mig, brist på kramar? ptja kanske, men sen i onsdags har jag bara vart lättretad och ledsen.

Just nu rinner tårarna och jag vill ha honom här, jag vill ha någon som kramar om mig och sprider sin kroppsvärme till mig. Någon som tycker om mig lite iaf.

Varje gång någon frågar vad jag ska hitta på i helgen börjar jag gråta igen, och inte kan jag sluta heller. Tårarna bara rinner, har försökt sluta nu i tre timmarför att kunna gå till affären, men så fort tårarna slutat rinna i fem minuter, så börjas det igen. Blir ju tokig på mig själv..

Och helgen som knappt börjat vill jag redan ska ta slut.. vill att det ska bli tisdag då jag kanske kan få träffa honom igen.

Saknar honom så grymt mkt, eller kanske är det bara hans närhet? Jag vet inte, inte mer än att jag faktiskt behövde skriva av mig lite..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Karmatarerskanise
0

Ibland behöver man skriva av sig.

Tyvärr vet inte jag heller om det är kärlek du känner eller bara ensamhet. Det kan bara du komma på. Fundera nu när han är borta, och känn efter när han är tillbaka. Om han gör dig glad, lycklig osv när han är med dig, då tror jag du vet vad du känner.

[SharpMissy]
0

Om jag hade haft en kk som var bortrest, så skulle jag i vart fall inte gjort skadan värre genom att sitta i hans tomma lägenhet. Jag hade nog levt vidare med mitt eget liv utan att bli ett offer.

Om jag inte var kär förstås… då hade det varit annorlunda….

fridaas
0

#2 mamma kom och hämtade mig när allt blev alldelles för jobbigt

Sandra
0

Oj, det där lät inge kul alls.

Men i och med att du satt i hans lägenhet och längtade, så skulle nog jag tolka det som kärlek… Kanske.

[mia-38]
0

Säg som du känner när han kommer hem!!!! Uppenbarligen har du starka känslor för honom. Go Girl!!! Du har inget att förlora!!

Önskar dej lycka till.

MVH Mia

fridaas
0

#4 Mjo kanske, men samtidigt inte.. eller jag vet inte, känns bara som att jag är mer trygg här än hemma på nått sätt..

Men får se vad som händer när han kommer hem. Det är bara 45h kvar tills han landar i göteborg!

#5 tack så mkt, ska försöka prata med honom!

MimmieM
0

Bäst att du pratar med honom, det låter helt klart som att han är betydligt mer än en kk för honom, och tvärt om också för den delen. Varför skulle han annars låta dig vara i hans lägenhet medan han var bortrest?!

Prata med honom, om han inte känner samma sak kanske det inte är värt att fortsätta träffas som ni gör nu.

Carpe Diem

fridaas
0

25h kvar nu tills han kommer hem till jönköping och jag förhoppningsvis kan försöka prata med honom lite :)

felidae
0

Ja, hur gick det då?

emsems
0

ja hur gick det?
jag tycker åx¨som att det låter som att dte är mer än ni båda säger. jag hade ett kk, och jag skulle nog inte vara i hans legga utan honom…

MimmieM
0

Tala ur skägget, hur gick det?

Carpe Diem

fridaas
0

Har inte pratat riktigt med honom än. Vet inte vad jag ska säga.. och de senaste gångerna vi träffats har det varit en massa andra människor runt omkring, vill inte gärna ta upp det just då.. Men imorn ska vi vara själva tills kvällen iaf, så ska nog försöka prata med honom..

fridaas
0

jag har fortfarande inte pratat med honom, men jag har kommit på att jag tycker om honom för mkt :( h*lvete