Hej alla vackra människor, vad händer ikväll?
själv är jag bjuden på min mammas mingelfest:) Hon och jag jobbar på samma jobb så våra arbetskamrater ska dit, sen ska vi ut och festa. :)

Ha så kul!
Själv ska jag sitta ute vid stugan och titta ut över sjön o dricka vitt vin
låtermysigt. helt själv?

Mmm jag tror det. Jag känner för det idag
Jag ska snart iväg och titta på en bil jag kanske ska köpa. Sedan så blir jag barnledig ikväll. Tar kanske ett glas vitt vin och bara vara….Kan behövas ibland…

#4 Inte sant? Efter en vecka med en massa folk runt sig så brukar man vara sugen på röj eller stilla ro och tid för lite tankesköljning:-)
Jaaa….#5…just nu vill jag bara ha det lungt omkring mej…Varit en tuff vecka…både jobbmässigt och privat. Så jag behöver ladda upp mej själv ikväll….vad som sen händer resten av helgen återstår att se….heheheh

6# Hoppas det blir som du önskar. Sköt om dig och ha en trevlig helg.
#6…önskar dej detsamma….
Jag har köpt mig ett par havskräftor och lite räkor som jag ska mumsa på i min ensamhet till lite vitt vin.
Senare ska jag möta upp några vänner och gå till Harrys.
Trevlig helg gott folk :)
Hera!
Läste ditt pm till mej…hihihi..Jag addar dej sen..ska bara iväg ett tag…
#10 Okey :)

Sambon ska till metall town, själv ska jag vara kvar här hemma och ta en cider och kolla lite film.

#9 Får jag jag hålla dig sällskap Hera? 
Jag har inget planerat ikväll. Ska väl göra samma sak som jag gör dem andra kvällarna ;)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Salladshataren javisst får du de ;) Bara säg till så jag hinner dammsuga och söva hunden ;)

väntar på en valpköpare som aldrig dyker up… surt annars hade jag åkt till stan…

jag har varit en sväng på metaltown och kollat monster magnet ikväll… åkte upp vid lunch och hem vid midnatt, perfekt dagsutflykt! :)