Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 1276 ggr
rotfrukter
0

Ångest över att kanske förlora ngn...

hur får man det att släppa när det inte är ng större idé att gå o oroa sej?
när man ändå inte kan veta hur ens partner kommer reager om o när den dagen kommer han får höra ngt annat o ska ta ställning till om han vill tro sin sambo lr ngn som gärna skulle förstöra deras förhållande för att få hans tjej själv?

snabb info..

har en kille jag älskar, i våran håla bor en kille som varit intresserad utav mej över 1år..

i helgen var jag o kompisen ute på krogen, o följde med dom här killarna hem på efterfest(idiotiskt det vet jag, men nu är det gjort)
hur som, vi ville gå rätt snabbt därifrån, då börjar den andra killen säga att han kan ringa till min kille o göra slut åt mej, att jag vet att  ju att jag vill ha han istället, att vi borde ha sex m.m..
Jag säger nej o han flinar då o säger ngt i stil med att "jag får alltid det jag vill. på ett lr annat sätt, o du vet ju att jag vill ha dej"
När vi sen skulle gå kramar den här killen mej o pussar mej rakt på munnen..

berättade allt för min kille…  han blev såklart ledsen, vad skulle jag där o göra? men han tror på mej att jag inte var otrogen… men jag i min tur är så förbannat nervös att den andra killen ska säga ngt när dom träffas, bara för att..(han är väldigt speciell) o att min sambo då ska få svårt att tro mej… :(

ursäkta mitt svammel…

emsems
0

Jag förstår inte riktigt… Om någon annan beter sig illa coh pussar dig mot din ilja och så, vetför skulle det vara ditt fel/problem? Och om han dessutom ljuger för din kille,då är ju den killen helt dum i huvudet. Varför umgås du ens med en sån kille?

chik
0

Ja jag håller med föregående.Vad hadde du där att gör?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Karmatarerskanise
0

Om du inte har gjort ngt har du inget att oroa dig för.

rotfrukter
0

ja, vad hade jag där att göra?

jag vet inte alls vad jag tänkte på.. borde som sagt inte ens gått dit, men nu blev det ju så ändå.. o jag ångrar mej ngt fruktansvärt