Hur ofta träffar ni svärföräldrarna?
Hur ofta träffar ni respektives föräldrar?

Det blir max 2 gånger per år… tyvärr. Min killes mamma bor ungefär 200 mil härifrån. Hon bor ute på vischan och har inget körkort. Vilket gör att vi måste åka till henne. Det är rätt dyrt. Och min killes pappa har vi ingen kontakt med. Han är ingen bra människa så min kille vill inte veta av honom alls.
Men jag hade gärna träffat hans mamma mer.
Vi träffar mina föräldrar flera gånger i veckan. Mamma nästan var dag.
Hans föräldrar träffar han ca en gång i veckan och jag någon gång i månaden. Dom brukar bjuda på middag på söndagar.

Johannes träffar inte min familj mer eftersom vi inte har kontakt längre. Hans familj träffar vi nån gång i månaden.

Tva ganger per ar ungefar..
Brukar folja med Ross till York en gang pa hosten och en gang pa varen, och han foljer med till Sverige over pasken och sen en vecka eller tva i borjan av sommarlovet :)
// Amanda

Några gånger i månaden, de bor 14 mil bort men vi åker upp väldigt ofta.
vi bor bara 500 meter ifrån hans goa mamma så det blir några gånger i veckan iaf.
Min pappa bor 45 mil bort så kanske 5 gånger om året
Varje helg. =P
Han bor hemma just nu så. =)
min mamma bor 36mil bort och svärmor bor ytterligare 6mil bort… så vi träffar dem inte särskilt ofta.. hälsar på kanske 3ggr per år.. men det brukar alltid vara trevligt att ses, plus att man får god marmelad och fikabröd att ta hem av svärmor..

Sambons mamma träffar vi lite då och då och vi kommer riktigt bra över ens, men hans pappa har jag aldrig träffat för de har ingen kontakt
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Några gånger i månaden träffar jag mina svärföräldrar, lite olika beroende på vilken familj. Mina föräldrar träffar vi knappt då de bor långt bort, så kanske 2-3 ggr om året tyvärr…
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Min pappa och sambo jobbar på samma ställe så dem ses ofta, själv träffar jag pappa nån gång ibland.
Hans mamma bor 50 mil från oss men trotts det träffas vi flera gånger per år, hans mamma är helt underbar och trevlig.
Hans pappa har han ingen kontakt med.
Och min mamma gick bort för några årsen.
Några gånger i månaden träffar jag hans föräldrar. De bor bara några minuter härifrån. Han träffar mina någon gång om år bara eftersom att dom bor ca 17 mil bort
Oj ja det var ett tag sen jag träffade mina svärföräldrar,har väl träffat dom 4 gånger sen sambon och jag blev tillsammans.Dom bor ca 10 mil ifrån oss.Mina föräldrar träffar vi mer..mellan 3-4 ggr i månaden,fast dom bor ju 1,2 mil ifrån så:)
Min mamma var tredje månad kanske, hans pappa aldrig längre. Tack och lov.
Släkten föds man till, sina vänner väljer man.
minst en dag varje vecka.
Så lite som möjligt.. Puhh.. Men som tur är bor de 16 mil bort och vi har ingen bil.

träffar daniels mamma o hennes man ganska ofta. jag var där senast idag när Daniel jobbade :)
hans pappa då o då..
mina föräldrar ganska sällan, kanske var 3:e månad eftersom dom bor nere i skara