Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 5045 ggr
CarolineJ
0

Vad jobbar ni med?

Lite nyfiken på vad alla gör ;)

Vad jobbar ni med? / Vad pluggar ni?

JossanH
0

jobbar på reklambyrå och sköter brodyren (reklam på kepas, pikéer, badlakan, hästgrejer etc). Jobbar dock bara i 2 veckor till sen blir det semester och sen Norge.. vet inte vad jag ska jobba med där än..

Sajtvärd på Iller.ifokus

[mia-38]
0

Jag jobbar på ett ställe dit folk kommer för att arbetspröva av olika anledningar. De kan komma från Socialen, AF eller FK…Jag tar hand om dessa och är även gruppledare och sitter en del på kontoret. Spännande och krävande jobb. Kul som 17….

Destany
0

jobbar som undersköterska i hemvården.

didis
0

Tandläkare med egen praktik (ab).

Läser arkeologi samtidigt bara för att det är intressant.

Tuvalu
0

Charkbiträde på Konsum Glad Trivs jätte bra men inget jag vill göra så länge till.

Tesan
0

Maskinoperatör på Swedish Match.

Karmatarerskanise
0

Jag arbetstränar.

Annette
0

Kyrkvaktmästare.

[SharpMissy]
0

Jag är marknadskoordinator för ett köpcenter/galleria samt ett hotell. Jag gör annonser, trycksaker, menyer, skyltar, informationsmaterial samt hanterar också webbsidor.

Jobbar mest i Adobe Photoshop och Adobe InDesign.

…jag älskar mitt jobb!

Telefonkontakt
0

Jag jobbar som barnskötare, timvikrarie, så jag hoppar runt på olika förskolor och jobbar.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

CarolineJ
0

Jag joppar med pärlimport medan jag sparar till att bli make up artist.

SLennartsson
0

#9, Skulle vilja ha ditt jobb! :D

Jag går Hadels- & Administartionsprogrammet, pluggar alltså och börjar andra året i augusti. :D

Ska sommarjobba i juli i köket på ett ålderdomshem.

sofie
0

Jag jobbar på plantagen :) Står i kassan och är trevlig :)

Liss
0

Jag är arbetssökande:) Eller ja, de är väl inget att le åt efter 2år.
Ströjobb på Hemköp ibland, eftersom min syster jobbar där. Kanske blir mer vart efter. Verkligen drömjobbet:P men vad gör man.