Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 5045 ggr
CarolineJ
0

Vad jobbar ni med?

Lite nyfiken på vad alla gör ;)

Vad jobbar ni med? / Vad pluggar ni?

JossanH
0

jobbar på reklambyrå och sköter brodyren (reklam på kepas, pikéer, badlakan, hästgrejer etc). Jobbar dock bara i 2 veckor till sen blir det semester och sen Norge.. vet inte vad jag ska jobba med där än..

Sajtvärd på Iller.ifokus

[mia-38]
0

Jag jobbar på ett ställe dit folk kommer för att arbetspröva av olika anledningar. De kan komma från Socialen, AF eller FK…Jag tar hand om dessa och är även gruppledare och sitter en del på kontoret. Spännande och krävande jobb. Kul som 17….

Destany
0

jobbar som undersköterska i hemvården.

didis
0

Tandläkare med egen praktik (ab).

Läser arkeologi samtidigt bara för att det är intressant.

Tuvalu
0

Charkbiträde på Konsum Glad Trivs jätte bra men inget jag vill göra så länge till.

Tesan
0

Maskinoperatör på Swedish Match.

Karmatarerskanise
0

Jag arbetstränar.

Annette
0

Kyrkvaktmästare.

[SharpMissy]
0

Jag är marknadskoordinator för ett köpcenter/galleria samt ett hotell. Jag gör annonser, trycksaker, menyer, skyltar, informationsmaterial samt hanterar också webbsidor.

Jobbar mest i Adobe Photoshop och Adobe InDesign.

…jag älskar mitt jobb!

Telefonkontakt
0

Jag jobbar som barnskötare, timvikrarie, så jag hoppar runt på olika förskolor och jobbar.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

CarolineJ
0

Jag joppar med pärlimport medan jag sparar till att bli make up artist.

SLennartsson
0

#9, Skulle vilja ha ditt jobb! :D

Jag går Hadels- & Administartionsprogrammet, pluggar alltså och börjar andra året i augusti. :D

Ska sommarjobba i juli i köket på ett ålderdomshem.

sofie
0

Jag jobbar på plantagen :) Står i kassan och är trevlig :)

Liss
0

Jag är arbetssökande:) Eller ja, de är väl inget att le åt efter 2år.
Ströjobb på Hemköp ibland, eftersom min syster jobbar där. Kanske blir mer vart efter. Verkligen drömjobbet:P men vad gör man.

Har haft enorm otur med jobb kan man ju säga..

Gick ut gymnasitet- dum nog att flytta ihop med sambo direkt- sökte som en idiot men fick inget- skaffade hund dumt nog vilket jag fick uppfostra och ta hand om vilket ledde till ännu en tid utan jobb för att göra hunden säker- fick jobb på Mirec vilket jag jobbat på förut(sommarjobb) - de brann ner efter 3 månader- jag gick utan jobb länge igen- jag fick jobba på Ica maxi med blommorna- chefen utnyttja mig eftersom hon är vän med mamma- jag slutade- och nu är jag där jag är.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sandra
0

Jag ska precis börja på ett nytt jobb. Dock som inhyrd till att börja med. Jag ska jobba på Ramirent, köra truck. Ska ta emot kunder som kommer och ska hyra maskiner, och de som kommer för att lämna tillbaka. Ska bli spännande att börja nytt igen.

marinelady
0

pluggar till lärare och jobbar nu på sommaren som kundtjänst på Länsförsäkringar (egentligen inofficiell försäkringsrådgivare)  …

etteko
0

Jobbar nu under sommaren på en Statoilmack här i stan, trivs som sjutton :) Sen vet jag inte, kanske flyttar jag till hösten eller stannar och jobbar kvar..

rebelme
0

jag har precis tatt student eni veckan å nu ska ja börjar jobba som  målare eftersom de ä de ja utbildat mej te..

adiafora
0

Världens bästa yrke!? Legitimerad landstingsslav.

Heda
0

Jobbar på en lunch restaurang, är allt i allo.

Kirameki
0

Jag jobbade som marknadsundersökare via telefon för några veckor sedan, det höll i en månad ungefär, sen ville jag dö varje gång jag tänkte på att gå dit. Så nu är jag arbetslös, fri, lycklig fast fattig. Det funkar för mig.

Trazzel
0

Jobbar som sjuksköterska inom akutsjukvår/intensivvård, och trivs jättebra med detGlad

SimsBrooke
0

Jag gick ut skolan den 5 juni, och har faktiskt ingen aning om vad jag ska jobba med, jag gick handels. Men jag är arbetslös dock har jag sommarjobb i fem veckor vilket är bra. Då kanske jag kan söka lite jobb sen efter det. Just nu känner jag att jag bara behöver vila mig tills jag ska börja jobba på sommarjobbet om jag nu kan säga det..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[daniel85]
0

pluggar just nu =)

Salladshataren
0

Jag är livsnjutare ;D

Fast jag vill ha jobb som svinskötare

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Wiizy
0

Jag jobbar som marsvinsslav! :P
Samtidigt går jag i grundskolan - livet är bra hårt…

#25 - Hahah Ida, vill du bli svinskötare? xD

//Wizy

Hayley
0

Tempo viskaffors, tidningsansvarig och butiksslav. jobbar ofta 12 timmarspass, och har inte mycket annat liv utanför arbetet eftersom jag ofta arbetar…suck..hatar stället mer än pesten och är 5 min ifrån att ta ett jobb som prffitionell tåslickare för att komma därifrån..Så ni som har några ideér eller vet någon som behöver anställa i boråstrakten är välkoma att mejla mig på arbetssökande@slav.nu …

*ironi*

emsems
0

Jag är redaktör och journalist, världens bästa jobb!

[LucyInTheSky]
0

Sjukskriven annars arbetslös.. Uscha..

abbis
0

Jag är krukmakare…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Salladshataren
0

#26 Ja, jag trivs rätt bra med grisar. Och man får bra betalt om man är duktig på det man gör :)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Betty
0

Jobbar just nu i klädbutik, får se om jag hoppar på ngn ny universitets utbildning till hösten har sökt lite olika…

Liss
0

Och jag vill bli undervattensvettsare- pågrund av pengarna, eller tatuerare, eller göra ett eget "Dinner" med engelsk mat och frukost, eller bli världsberömd sångare, eller.. eller.. ja just de, det var dagdrömmar nu igen! ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mizzy
0

Jobbar som förskollärare på en avdelning med småttingar :) Trivs superbra=)

MimmieM
0

#6 Tesan, jag jobbade som städtant på Swedish Match förra sommaren, jobbade du där då?

Jag är student och städtant, ska bli förskolepedagog och städar trappor i Göteborg på fritiden ;)

Carpe Diem

Zvintos
0

Restaurangbiträde på McDonalds.
Bara jobbat 1 dag, men trivs grymt bra där.
Supertrevliga arbetskamrater. ^^

Buffaomini
0

timanställd inom äldre- och barnomsorgen. men de blir mest äldreomsorgen. inte mitt drömjobb, men de ger pengar..

Sarah
0

Pluggar nationalekonomi på universitetet. Undervisar nationalekonomi på universitetet ;) som adjunkt. Annars jobbar jag extra på statoil.

HannaM
0

Sjukskriven sen september 06 men innan dess jobbade jag på citymail och delade ut post

Hennum
0

nu i sommar är jag personlig assistent. annars så pluggar jag. förra terminen filosofi, nästa termin blir det pedagogik eller genusvetenskap. :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

AnneN
0

Arbetssökande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
0

Pluggar till lärare. Jobbar extra som någon sorts barnflicka :) Är även kontaktperson.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraA
0

Jobbar som timvikare på en avgiftningsklinik för heroinmissbrukare.

[stblues35]
0

Mikrotekniker:)

Johanna
0

som boendestödjare på en gruppbostad för handikappade

didis
0

#44 vad är en mikrotekniker?

Finns det makrotekniker?

electra
0

Jag är travjournalist. Har även gett ut en lyriksamling - så kanske även författare…  ;)

[stblues35]
0

#46 Oups då..glömde ett b där:) mikrobtekniker då???:)

didis
0

fast det blev nästan ännu mer spännande, vad gör du då?

(kan tänka mig att det är mikroteknik som gäller för mikroberSkrattande)

svartelbas
0

jag jobbar som ljudtekniker på konserter. otroligt roligt jobb och alltid varierande, plus att man träffar massor av roliga människor. tänkte bygga lite scener i sommar med, för att det är grymt roligt. gjorde det mer innan jag fick så mkt ljud-jobb… stora scener, typ såna här

Johannes
0

Jag är diplomerad ljudtekniker (Berno studio) och nu pluggar jag till produktionsledare inom media.

Sovgott
0

Jag jobbar som personlig assistent.

RC70
0

Jobbar som truckis på Coca Cola :)

Niini
0

Studerar till sjukskötare på Yrkeshögskolan Novia.

SusannaT
0

mammaledig till den 17e sen arbetslös. förlorade jobbet 2 månader innan förlossning pga ägarbyte. jobbade på  inredningsbutiken village.

ChristineL
0

Jobbar heltid över sommaren som habiliterings assistent på ett stödboende för döva med autism, hoppas jag får vara kvar efter sommaren. Och vid sidan av det jobbar jag även som butiksdemonstratis

Lindbygarden
0

har ett nystartat företag.. arbetar med att tillverka skyltar i sten:o)

Jag är även uska/mentalskötare men jobbar inte med det just nu.. Hoppas att hästarna på sikt ska kunna generera lite pengar in!

fettmedkevlar
0

Nu arbetssökande, på vintern slädhundsförare

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

fridaas
0

Arbetslös, innan dess pluggade jag till servitris och bartender på gymnasiet..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
0

Jag pluggar till fotograf pa University of Cumbria. Under sommaren sa ar jag servitris/bartender pa Burning Duck har i Avesta och sa ska jag aven sopa lite sagspan i Sater nasta vecka pa ett sagverk.

sandra1977
0

jag jobbar som grävmaskinist,inte så vanligt kanske men det är kul.

anvandarnamn
0

Jag jobbar som Grafisk designer.

chik
0

Jobbat som lokalvårdare, sanerare sen 78.

sen 2001 sjukpensionär, men håller mig uppe med mina hundar hästar, o datan som man får vara väldigt diseplenerad med, så att man inte blir sittande hela dagen. För nu så tycker jag dagarna går så fort,

Lena.P är jag i verkliga livet.