Hur ofta säger ni "Jag älskar dig"
Hur ofta säger ni "Jag älskar dig" till varandra?
Menar ni det var gång ni säger det, eller har det blivit en vana?

Ibland en gång per dag, ibland fler. Jag menar det varenda gång jag säger det. Såna ord får absolut inte bli slentrian. Jag blir lycklig inom mig varje gång jag hör min kille säga att han älskar mig.
Oftast en gång om dagen kanske. Har inte tänkt på det. Så det är möjligt vi säger det oftare :P Eller mer sällan :P

Minst en gång per dag iaf :)

några gånger per dag blir det lätt. och visst har det blivit en vana. det har kanske till och med börjat tappat betydelsen lite. speciellt för att johannes gärna säger jag älskar dig istället för förlåt haha, då tar han det med babyröst. istället har vi börjat säga andra saker till varandra ty- Jag är så kär i dig osv osv
Det jag älskar just n är att jag och johannes har kommit i en ny förälskelse-fas, typ när man e nykär.
åtminstone 3-4 gånger per dag. Och vi menar det varenda gång! verkligen inget man bara ska säga "av gammal vana"

Minst 5 ggr om dagen. Alltid när någon av oss går hemifrån. Jag menar det varje gång jag säger det.
För mig är det jätteviktigt att säga att jag älskar min man innan vi skills åt eller lägger på telefon, det kan ju vara sista gången man pratar. Jag sa aldrig att jag älskade min biologiska mamma sista gången vi pratade i telefon, och det följer mig antagligen livet ut.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#6 Så känner jag också. Men vi skiljs inte mer än en/två ånger per dag. Vilket är skönt.
Hemskt att du kommer ha med dig det resten av ditt liv.
glömt räkna :P
Vi säger det varje gång vi avslutar ett telefonsamtal. Det är ett sätt för oss att förstå att allt står rätt till och att ingen är sur eller irriterad när man lägger på utan att säga det. Sen har jag en tradition att vänta ut honom så att han ska säga det först, känner nån slags tröst i att han säger det först och inte bara tillbaks.
Flera gånger per dag, menar det varje gång. Vi säger det också varje gång sambon ska till jobbet eller när vi pratar i telefon.

Vi säger det flera gånger per dag, har nog aldrig gått 1 dag utan att vi sagt det till varandra.
Visst det kanske har blivit lite som en vana, men jag tycker ändå inte att det har tappat betydelse.

Ganska sallan faktiskt. Fram tills nyligen sa var det minst en gang om dagen, men tillslut kande jag att det tappade betydelsen da, sa nu blir det nagra ganger i veckan nar man ar extra glad at att man har varandra och ar sa dar bubblande lyckliga. I vanliga fall forsoker vi visa att vi tycker om varandra istallet.
// Amanda

Ofta :)

Många gånger varje dag och jag menar det varje gång =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Menar det lika mycket varje gång, kanske säger den en gång ena dagen och fler än fem gånger nästa dag det varierar lite.
samma som #14 :)
/Elin
Ujj.. det blir nog ofta.. man kan liksom inte låta bli att säga det titt som tätt när man ser sin älskling. Menar det varje gång!
Minst en gång varje dag! ^^
Och menar det varje gång, annars hade jag inte sagt det. =)

Aldrig…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Allt från flera gånger om dagen till att det kan gå några dagar. Båda vi är rätt noga med att bara säga det när det verkligen verkligen känns i hela kroppen att man måååste säga det. Någon dag nu har jag inte sagt något då jag har känt mig lite nere, men efter en dag i solen är jag på bättre humör och nu skull ejag absolut kunna säga det om han var hemma… =)
En gång hade jag en kille som sa att man bara fick säga det en gång i veckan, haha!
#20 Haha moget att ha sånna regler ;)
Jag säger det när jag känner att jag vill säga det. Samma sak för honom. Jag har ingen aning om hur ofta det är, men gissningsvis en gång i månaden?
Eller kanske lite oftare än så. Vi räknar inte. Vi vet ju vad vi känner.
oj.. så ofta det faller mig in. kommer rent spontant o naturligt. åtmindstonde 1 gång om dagen, minst.
Oj, jag har ingen aning… det är mååånga gånger varje dag… visst kan det tolkas som en vana men, för att vara helt ärlig, så pirrar det till i kroppen varje gång jag säger det och också varje gång jag får höra det från honom. Jag menar det varje gång och det känner jag att han också gör..
Att säga det ofta påminner mig om hur mycket jag älskar honom för varje gång tänker jag extra mycket på det och blir helt varm i hela kroppen.. det är en underbar känsla som är alldeles för stor för att beskrivas i ord… :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Jag tycker itne det spelar så stor roll hur många gånger man säger det till varandra. Min pojkvän vet att jag älskar honom och jag vet att han älskar mig och för min del räcker det gott och väl.
När jag säger att jag älskar nån så menar jag det verkligen, det ordet betyder väldigt mycket för mig!
Det stör mig lite att vissa folk bara slänger ut sig det till andra hur som helst, jag tycker inte att man ska (slösa) på det ordet eller vad man ska säga. Jag umgicks med folk förut som sa hela tiden så fort dom såg varandra, sen så sviker man dom, då tycker jag inte att det kan betyda någonting!
Min syster och hennes pojkvän säger det ofta till varandra men dom menar det ju verkligen så det är ju inte slöseri på orden! Jag tycker det är gulligt av dom att visa att dom verkligen tycker om varandra. Så länge man verkligen menar det kan man igentligen säga det hur mycket som helst=)!

väldigt ofta typ varje dag…

ofta, ett par gånger per dag blir det nog… o jag menar det varje gång… :)
Vet inte heller hur ofta..nästan varje dag, när jag känner hur mkt jag älskar min gubbe som jag säger det.. Har hänt att jag ringt upp honom bara för att säga att jag älskar honom och sen lagt på:O)
Har gjort gurkhjärtan och lagt i lunchlådan
Minst en gång om dagen i alla fall :) Menar det varje gång.. :)

Nu har ju inte jag någon hjärtevän. Men jag säger ofta till mina närmaste vänninor att jag älskar dom, samt min far o syster.
Marsvin 4-ever
.
Både maken och jag är väldigt dåliga på det där, blir väl nån gång ibland när man är på extra bra humör. Däremot så säger min dotter och jag det ofta till varandra fast nu när hon blivit tonåring så blir det minst lika ofta "jag hatar dig mamma"
Så länge hon inte menar det utan säger det på ett skämtsamt sätt så får hon gärna göra det…

Min sambo har aldrig sagt det till mig, men jag väntar fortfarande med spänning…

flera gånger om dagen säger vi till varann. varje gång efter vi har haft ett telefon samtal, och när någon av oss går ut och så lite då och då när vi känner för de. ovh vi menar de varje gång :)

Säger det väldigt ofta, menar det varje gång..
men igår blev det bara en gång, kändes nästan ovant att säga det halvt i sömnen då, men mysigt :)
Vi försöker lära känna varandra på distans och det är ju lite tidigt att säga dom orden ,men för att tala om att vi tycker om varandra så säger vi LAV JO, det betyder mycket för oss båda just nu