Varför inte otrohet med annan kvinna?
Jag satt och funderade på det..
"Alla", de är inte så många, mina ex har inte sett en annan kvinna som ett hot. Dvs de hade tyckt att det vore helt ok om jag var med en annan kvinna men inte med en annan man.
Hur vanligt är det egentligen och varför resonerar vissa män så? För rent krasst, är man med en annan kvinna så kan man nog bli kör i henne med? Då är ju hon givetvis ett lika stort "hot" som en annan man..
Nu har jag inte varit otrogen utan det är diskussioner som har varit då jag inte kan förstå hur det kan tycka det ena är ok och inte det andra?
Hur resonerar ni här ute?
Jag håller verkligen med! Tycker det är så dumt och konstigt.
Jag har en vän som alltid hånglar och kladdar på och med sina tjejkompisar på fyllan, eller den tjej som råkar komma förbi, och hennes pojkvän tycker det går så bra så. Men skulle hon stå och hångla med ett gäng killar skulle det vara en annan femma. Varför?! Så stört……
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Det har jag oxå funderat på… Jag skulle inte bli så glad sj om min kille hånglade med en annan kille på fyllan. :S
Nej det är mkt konstigt…
Nu är det sent och jag flummar lite, men kan det inte vara så att det ligger till så här:
En kille skulle inte acceptera att du var med en annan kille efterson de är av samma kön. Han skulle därför se det som ett hot. Skulle du däremot vara med en tjej skulle han inte bry sig vidare mycket eftersom han inte ser det som någon vidare stor grej eftersom han vet/tror att du aldrig skulle få starkare känslor för henne än för honom.
Äääh, jag vet inte..
#4 Absolut har du en poäng där..
Nu har jag inte varit med en kvinna, men är man med en person och då alltså är attraherad av en person såpass mycket så borde man väl kunna bli kär i den personen också?
Jag frågade min kille om det där. Han säger inget om jag fyllehånglar med andra tjejer, däremot får jag inte gå längre än så. Men tjejer alltså. Fast han kan inte ge någon förklaring till varför. Kanske har något med alkoholmängden att göra i det fallet?

Kan ju bero på hjärntvätten med allsköns porrfilmer där en man två tjejer förekommer frekvent. Kanske blandat med kvinnosyn att kvinnors sexualitet inte skulle vara jämnställd med mannens.
Hade min flickvän strulat med en snubbe - jag hade gjort slut på stubben. Hade hon strulat med en brud - jag hade gjort slut på stubben.

Kan bero på att många killar blir rysligt tända av att se två tjejer med varandra. (förmodligen porrträskets fel" om det den ena dessutom är någon man själv tycker är riktigt het blir det ju bara bättre.
Jag tror att många killar är för dumma för att fatta att tjejen skulle kunna bli kär i personen…

Kan kanske även bero på att han då inte behöver fundera över vad den tjejen strulat med har som inte han har =P
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag tror många män resonerar så eftersom de i fantasin tänder på tanken av att se två Kvinnor tillsammans.
Dumt resonemang ändå, för otrohet är ju att smyga bakom ryggen på sin partner, och också att bli känslomässigt involverad i någon annan.
Ja säkerligen är det mycket som är på grund av filmerna.. SEn som Missy säger så är ju otrohet otrohet oavsett..
Fast när vi diskuterat så klassas det inte ens som otrohet av vissa killar!?!?
Ja fast i de diskussioner jag har haft har det inte vart trekant som varit aktuellt:o) Utan en ren relation vid sidan av såsom vilken "affär" som helst..

Jaha okej du menar så..